Τώρα είναι Ιανουάριος 22nd, 2018, 11:37 am

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com








Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 2 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τsi Κινητηρες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 12th, 2011, 4:50 pm 
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 11:48 am
Δημοσιεύσεις: 1135
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Μερικες χρησιμες πληροφοριες με τους tsi κινητηρες..
τελικα τα πανε καλα οι γερμανοι τωρα τελευταια.
http://www.ixauto.gr/article.php?id=67

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τsi Κινητηρες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 28th, 2012, 2:03 am 
Aeroplane Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δεκέμβριος 31st, 2011, 1:37 am
Δημοσιεύσεις: 216
Τοποθεσία: Attiki
Όνομα: Γιαννης
Motor: ASP/magnum 2stroke .52
H συγκεκριμένη τεχνολογία της διπλής υπερπλήρωσης είχε εφαρμοστεί από τη Lancia για πρώτη φορά τη δεκαετία του 60, αν θυμαμαι καλά. Άσχετα αν παρουσιάστηκε σαν κάτι πρωτοποριακό απο τη VW. Αυτή η τεχνολογία παρέμεινε αναξιοποίητη για πάνω από 3 δεκαετίες και τώρα λανσάρετε από τη VW σαν πυραυλική φυσική. Απλά με την πρόοδο που είχε η ηλεκτρονική στα αυτοκίνητα και οι υπολογιστές έκανε δυνατή τη χρήση διπλής υπερπλήρωσης κάτι που πριν 3 δεκαετίες ήταν αδιανόητο. Σίγουρα είναι κάτι σημαντικό αλλά όσοι έχουν tsi κινητήρα με τούρμπο νμίζουν ότι έχουν κανα διαστημόπλοιο. Ο κομπρέσσορας ή καλύτερα μηχανικός υπερσυμπιεστής αυτό που κάνει είναι να παίρνει την κίνηση από το στροφαλοφόρο μέσω ιμάντα, συμπιέζει τον αέρα με πολύ μεγάλη πίεση 2bar περίπου , κάτι που γίνεται μέσω του μειωτήρα (με σχέση μετάδοσης 1:5) του μηχανικού τούρμπο. Η εμπλοκή/απεμπλοκή καθορίζεται απο τις στροφές λειτουργίας του αυτικινήτου. Όταν αυξηθούν πάνω από τις 4500 περίπου απεμπλέκεται και λειτουργεί μόνο το τούρμπο. Όταν πάλι ανεβάσει ο οδηγός ταχύτητα και πέσουν οι στροφές κάτω από ένα όριο εμπλέκεται και έτσι παρέχει την απαιτούμενη δύναμη.
βέβαια όλα αυτά γίνονται αρμονικά και ελέγχονται από τη μονάδα του αυτοκινήτου.

_________________
Ελληνικό φόρουμ μοντελισμού
http://www.rc-tunerz.com
Εικόνα
Εικόνα
MECCAMO FUELS


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 2 Δημοσιεύσεις ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com