Τώρα είναι Ιανουάριος 17th, 2018, 10:51 pm

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com








Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 2 από 3   [ 37 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 3rd, 2013, 7:58 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 30th, 2012, 9:32 pm
Δημοσιεύσεις: 131
Όνομα: NickApostollatos
RC: TT S50 // JQ THE YELLOW EDITION
Motor: pro.50
Θελετε enduro καταστα?Σας την παραδιδω λοιπον μιας και ειμαι στον χωρο του enduro 4-5 χρονια πια με ατυχηματα και με το τελευεταιο και αποτελειωτικο πριν 3 μηνες με αφορμη την εναρξη της μοντελιστικης μου τρελας στο χωμα παντα!

Παραδιδω λοιπον:

http://img211.imageshack.us/img211/5672 ... 749318.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/2752/img0742cg.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/6616/img1062wiz.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/254/img1789q.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/577/img1792z.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/818/img1803c.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/21/img1790sy.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/560/img1061um.jpg/

http://imageshack.us/a/img819/692/img1064cu.jpg

http://imageshack.us/a/img152/4495/img1784j.jpg

Oπιος δεν την παθει δεν θα καταλλαβει παντως για τι πονο μιλαμε!χαχαχ 8 μετρα καθετος γκρεμος ηταν not bad!Μοντελακια απο εδω και περα και αγιος ο θεος που λενε!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 3rd, 2013, 2:34 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Ιούλιος 30th, 2012, 1:07 pm
Δημοσιεύσεις: 67
ωχ περαστικα φιλε,και εγω enduras ημουν μεχρι που επαθα δισκοκοιλη και σταματησα εδω και 10 μηνες περιπου,τωρα εχω ενα vfr 800 vtec απο μηχανες,παντως ο φοβος μου ειναι μεγαλυτερος με την μηχανη στο δρομο παρα στο βουνο,ησουν πολυ ατυχος φαινεται


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 3rd, 2013, 3:00 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 14th, 2011, 6:56 pm
Δημοσιεύσεις: 113
ΠΩ ΠΩ περαστικα ρε φιλε να ειναι και να μην ξαναερθουν ποτε και σε κανεναν αυτα!!!!!!!!

_________________
JQ The Car Yellow editionTLR 22
VZB-Spec tuned+RB S7+SH PT2009XB+Picco P3R EVO
KO PROPO EX10 Eurus
Vortex+XP 1015 servo
Proline+Sigma+Hot Bodies tyres
Byron 25%Fuel


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 3rd, 2013, 4:42 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 30th, 2012, 9:32 pm
Δημοσιεύσεις: 131
Όνομα: NickApostollatos
RC: TT S50 // JQ THE YELLOW EDITION
Motor: pro.50
Μαθ εγω δεν φοβαμαι τοσο στα βουνα το αγαπαω το χωμα και δεν θα το παρατησω...εχω εξωχικο τρικαλα κορινθιας και στο σχινο αλλεποχωριου και εχει γαμω τις διαδρομες θα πουλησω τωρα το κτμ να παρω ενα 4χ4 χωρις πινακιδες και αγιος ο θεος χαχαχα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 3rd, 2013, 5:29 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Ιούλιος 30th, 2012, 1:07 pm
Δημοσιεύσεις: 67
τοτε κρατα το κτμ και ασε τις πολυθρονες με τις ροδες....χαχαχα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 12:32 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
+660 cc...κράτα το KTM,μη το πουλάς θα σου μείνει μαράζι...;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 6:57 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 30th, 2012, 9:32 pm
Δημοσιεύσεις: 131
Όνομα: NickApostollatos
RC: TT S50 // JQ THE YELLOW EDITION
Motor: pro.50
Δεν γινεται να ακουω τους γονεις μου να μπαμππαλιζουν συνεχεια....τους στεναχωρισα και τους ετρεξα παρα πολυ,ακομα κανω φυσικοθεραπειες να φανταστεις...δεν εχω τελειωσει ακομα....ειχαν εναν σπαραγμο να την πουλησω θα τους κανω την χαρη...γιατι δεν μπορω να τους βλεπω και ετσι...παντως οπιος δεν το εχε ιπερασει δεν θα κτλβει τι περασα...πιο μετα ισως ξανα παρω,τωρα ουτος η αλλος εμπλεξα με τον μοντελισμο...αλλα λεφτα εκει χαχαχαχ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 11:21 am 
Ενημέρωση Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δεκέμβριος 17th, 2011, 2:25 am
Δημοσιεύσεις: 350
Όνομα: Νικηφορος
RC: savage xl brushless
Motor: HOBBYWING XERUN
πραγματικα ανατρηχιασα....πως το επαθες αυτο?σου ευχομαι να μην σου ξανασυμβει ποτε κατι τετοιο!!!σωστα τα 4x4 στο βουνο ειναι μεγααααλη τρελααα
;)

_________________
Εικόνα
RC-TUNERZ:το καλυτερο ελληνικο φορουμ μοντελισμου!!!!
hpi savage xl brushless ...

τα στηνουμε???


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 12:51 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Ιούλιος 30th, 2012, 1:07 pm
Δημοσιεύσεις: 67
nassosFF-3 έγραψε:
+660 cc...κράτα το KTM,μη το πουλάς θα σου μείνει μαράζι...;)

η μηχανη σημαινει και ατυχημα η μαλλον κουσουρια εγω τελειωσα τις φυσιοθεραπειες και αλλαξα το κτμ με το vfr,θα ημουν πολυ δυστυχισμενος αν ποτε δεν ειχα μηχανη,και νομιζω κανενα αυτοκινητο δεν μπορει να αντικαταστησει την μηχανη,μιλαω προσωπικα παντα με 2 λαμες χερι-ποδι σπασμενη γναθο σε 2 σημεια και 5 δοντια,αλλα ειναι αγαπη η μοτο.πουλησε το οπως ειπες και μετα βλεπεις,ριξε λιγο σταχτη στα ματια για κανενα χρονο χαχα :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 2:04 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Μιας και πιάσαμε καυτό θέμα, :mrgreen: ας τα ξαναπώ και για τους νεώτερους,αλλά και για...μένα ή εμπειρότερους!
Ας τα πάρουμε από την αρχή:
• Η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας ή γενικώς ενός δικύκλου απαιτεί κάποιες ιδιαίτερες δεξιότητες από τον οδηγό της (πχ άριστη ισορροπία,βασικές τεχνικές γνώσεις κλπ),αλλά και άριστη φυσική κατάσταση,οδηγό νηφάλιο και συγκεντρωμένο,και πάνω από όλα προσεκτικό σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΙΝΕΊΤΑΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.
• Ο οδηγός ενός δικύκλου σε όλα τα παραπάνω πρέπει να έχει και τα εξής:
-εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος μπουφάν με ενισχύσεις/θώρακα,μπότες και γάντια,επικαλαμίδες,κλπ.κλπ)
-άριστη αντίληψη του δρόμου και των συνθηκών πρόσφυσης σε ΚΑΘΕ εκατοστό του δρόμου που κινείται!
-άριστη γνώση των δυνατοτήτων του εαυτού του και της μοτοσυκλέτας.
-Να είναι πάντοτε αυτός και η μοτό του σε άριστη κατάσταση.
->Ακόμα και με όλα τα παραπάνω στο 100%,δεν πρέπει να ξεχνά ΠΟΤΕ πως:
• To πέσιμο στη μηχανή είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο...τώρα θα είναι γρατζουνιά,σπάσιμο ακρωτηριασμός ή και θάνατος είναι το μόνο που δεν ξέρει κανείς.Θα συμβεί όμως κάτι από όλα αυτά...
• Το πέσιμο είναι πιο σίγουρο σε 2 περιπτώσεις: α) Όταν ο χρήστης είναι άσχετος (η νομίζει πως ξέρει) και απλά ενθουσιάζεται με το γκάζι,και β) όταν "το έχεις" και είσαι έμπειρος και απλά υπερβάλλεις και ρισκάρεις ή απλά κουράστηκες και δεν το συνειδητοποίησες...
• Όση εμπειρία και να έχει κανείς ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει ο απρόβλεπτος παράγοντας:σκασμένο λάστιχο,μεθυσμένος οδηγός,λάδια στο δρόμο (που ΔΕΝ τα είδαμε) κλπ.
• Η επιθετική/γρήγορη/αγωνιστική οδήγηση κλπ έχει νόημα ΜΟΝΟ σε ελεγχόμενο περιβάλλον (πίστα-αγώνας) για να ρισκάρει ο οδηγός όσο το δυνατόν ΚΑΙ λιγότερο ΚΑΙ ελεγχόμενα...

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 3:45 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 7th, 2011, 9:34 pm
Δημοσιεύσεις: 282
Τοποθεσία: κατερινη
Δόξα το Θεό μέχρι στιγμής 2 άτυχες στιγμές με ελαφρά γδαρσίματα δικά μου και της μηχανής από λάθος του αντίπαλου χαχα,μάλιστα την πρώτη φορά 2 κυρίες με το ένα πόδι στον παράδεισο πήγαιναν για μπάνιο,αφού πέρασανε την υπόγεια διάβαση φρέναραν απότομα για να δούνε αν χωράνε,ήμαρτον,έπεσα αμαχητή από πίσω τους....μιλάμε ότι δεν κατάλαβαν τίποτα,απορώ τόσο μεγάλα καπέλα μέσα στο αμάξι τι τα ηθελαν και τα φορούσαν,απίστευτες....αυτές και εγώ ο ίδιος που δεν αντιλήφθηκα την εξέλιξη και ίσως δεν κράτησα την σωστή απόσταση,αλλά που να το φανταστώ το έργο...

_________________
2xbaja 5b 23+cc*bergonzoni 1/5*hyper st pro 30*savage 4.6*sparrowhawk brushless xxt 6100kv*cessna 206t*tribute fx 3d*jetiger brushless*falcon 400 3d*hpi firestorm 10t*boomerang tf 4050*lama full metal v3*v4*walkera 5#10*1/8 Bazooka*excavator HE 0803*deep vee brushless racing boat*3x kyosho alpha*team durango dex410*2x kyosho inferno tr15*traxxas jato3.3*hyper 8.5*kyosho 777*serpent 960*xray 808 rb ws9*RC8 Buggy*hpi vorza flux 2650*kyosho zx-5 sp tekin*kyosho zx-5 ripper 4900kv*hpi e10 drift*team losi xxx cr brushless*tamiya trf416 brushless 6100kv ripper*dugati


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 3:52 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Ακριβώς αυτό είναι το μυστικό: Η οδήγηση μοτό-αλλά και γενικώς η οδήγηση είναι ΤΕΧΝΗ! και σαν τέχνη συνεχώς τη βελτιώνεις,συνεχώς είσαι προετοιμασμένος και προσπαθείς 2 πράγματα:1) να "διαβάσεις" το δρόμο και τις ιδιαιτερότητές του και 2)να "διαβάζεις"τις προθέσεις των υπόλοιπων οδηγών και να προλαβαίνεις καταστάσεις ή να τις αντιμετωπίζεις όσο το δυνατόν ανώδυνα...Όσοι το καταλάβουν αυτό και το εφαρμόζουν κάθε δευτερόλεπτο που οδηγούν θα ζήσουν και περισσότερο... ;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 6:03 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 30th, 2012, 9:32 pm
Δημοσιεύσεις: 131
Όνομα: NickApostollatos
RC: TT S50 // JQ THE YELLOW EDITION
Motor: pro.50
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ έγραψε:
πραγματικα ανατρηχιασα....πως το επαθες αυτο?σου ευχομαι να μην σου ξανασυμβει ποτε κατι τετοιο!!!σωστα τα 4x4 στο βουνο ειναι μεγααααλη τρελααα
;)



Αναιβηκα πλαγια και νομιζαμε οτι ο δρομος συνεχιζοταν,οταν θα τελειωνε η ανηφορα,ο φιλος μου προλαβε σταματησε εγω επεσα απο τα 8 μετρα με το κτμ δεν προλαβα να πατησω φρενο...σαστισα απο οτι μου ειπε ο φιλος μου και με το που εφυγε η μπροστινη ροδα πρωτη στον γκρεμο σαστησα και αφησα τα χερια μου απο το τιμονι,εγω εφυγα δεξια το κτμ αριστερα....ηταν λατομιο για πετρες...φανντασου καθετα ακριβως σκαμενο 8 μετρα δεν κουτρουβαλισα δλδ απλα επεσα κκαθετα προς τα κατω!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 4th, 2013, 6:08 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 30th, 2012, 9:32 pm
Δημοσιεύσεις: 131
Όνομα: NickApostollatos
RC: TT S50 // JQ THE YELLOW EDITION
Motor: pro.50
nassosFF-3 έγραψε:
Μιας και πιάσαμε καυτό θέμα, :mrgreen: ας τα ξαναπώ και για τους νεώτερους,αλλά και για...μένα ή εμπειρότερους!
Ας τα πάρουμε από την αρχή:
• Η οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας ή γενικώς ενός δικύκλου απαιτεί κάποιες ιδιαίτερες δεξιότητες από τον οδηγό της (πχ άριστη ισορροπία,βασικές τεχνικές γνώσεις κλπ),αλλά και άριστη φυσική κατάσταση,οδηγό νηφάλιο και συγκεντρωμένο,και πάνω από όλα προσεκτικό σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΙΝΕΊΤΑΙ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.
• Ο οδηγός ενός δικύκλου σε όλα τα παραπάνω πρέπει να έχει και τα εξής:
-εξοπλισμό ασφαλείας (κράνος μπουφάν με ενισχύσεις/θώρακα,μπότες και γάντια,επικαλαμίδες,κλπ.κλπ)
-άριστη αντίληψη του δρόμου και των συνθηκών πρόσφυσης σε ΚΑΘΕ εκατοστό του δρόμου που κινείται!
-άριστη γνώση των δυνατοτήτων του εαυτού του και της μοτοσυκλέτας.
-Να είναι πάντοτε αυτός και η μοτό του σε άριστη κατάσταση.
->Ακόμα και με όλα τα παραπάνω στο 100%,δεν πρέπει να ξεχνά ΠΟΤΕ πως:
• To πέσιμο στη μηχανή είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο...τώρα θα είναι γρατζουνιά,σπάσιμο ακρωτηριασμός ή και θάνατος είναι το μόνο που δεν ξέρει κανείς.Θα συμβεί όμως κάτι από όλα αυτά...
• Το πέσιμο είναι πιο σίγουρο σε 2 περιπτώσεις: α) Όταν ο χρήστης είναι άσχετος (η νομίζει πως ξέρει) και απλά ενθουσιάζεται με το γκάζι,και β) όταν "το έχεις" και είσαι έμπειρος και απλά υπερβάλλεις και ρισκάρεις ή απλά κουράστηκες και δεν το συνειδητοποίησες...
• Όση εμπειρία και να έχει κανείς ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει ο απρόβλεπτος παράγοντας:σκασμένο λάστιχο,μεθυσμένος οδηγός,λάδια στο δρόμο (που ΔΕΝ τα είδαμε) κλπ.
• Η επιθετική/γρήγορη/αγωνιστική οδήγηση κλπ έχει νόημα ΜΟΝΟ σε ελεγχόμενο περιβάλλον (πίστα-αγώνας) για να ρισκάρει ο οδηγός όσο το δυνατόν ΚΑΙ λιγότερο ΚΑΙ ελεγχόμενα...


εχω πηρα απο μηχανες και πιο πολυ στο βουνο...για να εχω κτμ παει να πει οτι ειχα λαβει ης γνωση μου οτι ειναι δυνατο μηχανακι και οτι μπορω να το κοτρολαρω...και οντως το εκανα οτι ηθελα...η βλακεια ειναι οτι δεν εκανα βλακειες εκηνη την ωρα αυτο ειναι το γαμωτο της υποθεσης,κατανοω αυτα που γραφεις απο πανω και τα γνωριζω καλα και στον δρομο και στο χιονι...αλλα αμα ειναι να σου τυχει θα σου τυχει οσο πιο χαα γινεται και χωρις ταχυτητα οπως σε εμενα εγω αναιβενα με 1η την πλαγια με ουτε 10 χλμετρα ισα ισα που σκαρφαλωνε και τσουπ σαστισα και επεσα...δεν θυμαμαι πολλα απο το σοκ....παντως λογικα με το που ειδα γκρεμο θα τα ειδ ολα και αφησα την μηχανη....ετσι νομιζω!Παντως θελει μεγαλη προσοχη!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιανουάριος 5th, 2013, 1:36 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Αυτά που έγραψα τα έγραψα για όλους μας έμπειρους ή άπειρους.Το ότι έχει κάποιος ΚΤΜ Husqvarna Honda κλπ δε λέει και πολλά την ώρα της κακής εκτίμησης,ούτε αν κάποιος είναι "χεράς" θα σωθεί αν παρασυρθεί από ενθουσιασμό και οδηγάει χωρίς αύριο...και πίστεψέ με έχω γνωρίσει πολύ έμπειρους ανθρώπους στο χώρο,και αρκετοί δεν είναι πια μαζί μας...

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 2 από 3   [ 37 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com