Τώρα είναι Ιανουάριος 17th, 2018, 10:47 pm

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com








Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 5 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 24th, 2012, 6:35 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 10th, 2011, 6:54 pm
Δημοσιεύσεις: 1461
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Όνομα: Μηνάς
RC: Team Losi 8ight 2.0
Motor: Picco P3R EVO
Σε αυτο το θεμα μπορουμε να κανουμε ποστ εμπειριες και αποψεις σχετικα για καποιο λαστιχο το οποιο εχουμε δοκιμασει στο αμαξι μας και αν θα το επιλεγατε ξανα.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 24th, 2012, 6:39 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 10th, 2011, 6:54 pm
Δημοσιεύσεις: 1461
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Όνομα: Μηνάς
RC: Team Losi 8ight 2.0
Motor: Picco P3R EVO
Toyo 350

Εικόνα
Το TOYO 350 είναι ελαστικό που παρέχει άνεση στην οδήγηση μικρών και μεσαίων οχημάτων.

Το TOYO 350 διαδέχεται το εξαιρετικό TOYO 330, παρέχοντας ασφάλεια και οικονομία με μια κομψή εμφάνιση του πέλματος. Επίσης, συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το TOYO 350 επωφελείται από το χαμηλό θόρυβο κύλισης και τη μειωμένη αντίσταση κύλισης.

-Περιμετρικές σχισμές.

Αποφυγή της ανομοιόμορφης φθοράς & άψογος χειρισμός.

-Τομές σε μορφή πολλαπλών κυματισμών

Εξαιρετική διάχυση νερού.

-Αθόρυβο Τοίχωμα

Χαμηλός Θόρυβος Κύλισης

-Φαρδιές Ευθύγραμμες Αυλακώσεις

Εξαιρετική διάχυση νερού.

Διαθεσιμο απο 135/80 R12
εως 195/70 R15 http://www.toyotire.gr/tire/pattern/350

δοκιμασμενο πανω σε Mitsubishi Lancer 1999 ck1 1300cc επι 2μιση χρονια δεν με προδωσε καθολου ζεσταινοτανε αρκετα ευκολα να πω..σε βρεγμενο και στεγνο οδοστρωμα ανταποκρινοτανε το ιδιο καλα.
το μονο αρνητικο για εμενα φθειρεται λιγο γρηγορα.. εχω κανει 46.000 χλμ και φαινεται πολυ ταλαιπωρημενο.

θα το επελεγα ξανα.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 24th, 2012, 11:26 am 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Μάιος 30th, 2012, 11:10 pm
Δημοσιεύσεις: 205
Τοποθεσία: Piraeus
Όνομα: Παυλος
RC: Xray
Motor: os VZB
μιας και είμαι φαν της TOYO ειχα για 3χρονια τα R888 , φοβερό λάστιχο με κράτημα απο άλλο πλανήτη , τα αρνητικά , οχι για έμενα , θορυβώδες , δεν αγαπάει καθόλου το νερό και το πάγο , χιόνι αλλά με 4χ4 πάει και μην περιμένετε πολλά οταν είναι κρύο , αν θα το ξαναεβαζα ? με χίλια

τώρα φοράω το Michelen sport Contact , αδιάφορο για μένα λάστιχο , δεν αντέχει την ζέστη , τα θετικά ειναι η καλή ποιότητα κύλισης ,αθόρυβα και ξεγνιαστα , καλό παντός καιρού

μελλοντικό πλάνο τα Yokohama Advan

_________________
xray 808 '11 - os vzb v spec II
Kyosho DRT special Tuned
Mini z MR 03 LM


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 24th, 2012, 1:05 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Εμπειρίες από διάφορα ελαστικά κατά καιρούς:

1996:2007 Αμάξι: Forf Fiesta MK3 1.25 Si (165/70/13)
1.1996 Michelin MXT (από μαμά) απίστευτο λάστιχο κα-τα-πλη-κτη-κό κράτημα στο στεγνό (με 70+στη δεξιά πριν τη τρύπα ;) ) απίστευτο κράτημα στο βρεγμένο με 150+ στις ανοιχτές πριν την Αθήνα (κακιά σκάλα)...Έβγαλε 65000κμ απροβλημάτιστα και μόνο προς το τέλος τους έδειχναν σημάδια κούρασης...κρίμα που τα κατάργησαν...
2. 1999:Αλλαγή σε Kleber 175-65-13.Καλούτσικα φάνηκαν στην αρχή,αλλά μετά τα 5000 κμ το λάστιχο άρχισε να δείχνει κουρασμένο,και παρ'ότι φαρδύτερο ελαφρώς το κράτημα σε σύγκριση με τα Michelin ήταν μέρα με νύχτα αν και ο λαστιχάς με διαβεβαίωνε πως είναι ίδια πράγματα...Στο βρεγμένο δεν τόλμαγα να ξεμυτίσω από το πάρκιν,και με αυτά είχα το πρώτο μου τράκο ευτυχώς μόνο υλικές ζημιές.Τα πέταξα στα σκουπίδια στην πρώτη ευκαιρία.Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.
3. 2001:Fulda 185-55-14 στις νέες μου ζάντες και επιτέλους ένα λάστιχο που για τα λεφτά του έβγαλε και πολλά χιλιόμετρα και είχα επιτέλους κράτημα και φρένα!
4. 2003: Ξανά τα FULDA EXELERO αλλά είχαν άδοξο τέλος μιας και το αμάξι πουλήθηκε σε γκαζιάρη...ξάδερφο και αγόρασε ένα πεζοδρόμιο...αποτέλεσμα,1 σπασμένη ζάντα και 2 σκισμένα λάστιχα...
5. 2006:Το φιεστάκι μπαίνει συνεργείο για αλλαγή μοτέρ (1700 Puma) και εκτός ότι γίνεται το απόλυτο παιχνίδι,αποκτά και φρένα της προκοπής παντού: αεριζόμενους εμπρός και δίσκους απλόυς πίσω από Focus 1.6...τα προσωρινά του λάστιχα είναι 4 λιωμένα Firestone σε σιδερένιες ζάντες 185-55-14 που κυριολεκτικά κάνουν το αμάξι..κάρτ!!! Στο μέλλον αυτά τα λάστιχα θέλω να τα δοκιμάσω ξανά...
6. 2006 μέχρι σήμερα:Bridgestone Turanza 185-50-15 στις σωστές ζάντες και με 4 πόντους χαμήλωμα...το φιεστάκι επιτέλους όχι μόνο πατάει/στρίβει και φρενάρει σωστά και ίσια αλλά δείχνει και σωστά...μπήκαν από τότε άλλες 2 φορές και πάμε για 3η....

2006-2008: BMW116i "Sport"
Λάστιχα runflat Pirelli @uforia.Από τα πιο παράξενα και περίεργα λάστιχα...Κρύο κράταγε καλά,μόλις ζεσταινόταν έχανε τη μπάλα και το ABS/EBD κλπ δούλευαν υπερωρίες...δεν έβγαλε πάνω από 25000κμ και το πίσω σκίστηκε αφήνοντας τη γυναίκα μου στα κρύα του λουτρού στη μέση του δρόμου...αν και τεχνολογίας "ρανφλατ"δεν έκανε ούτε 50 μέτρα.
Αλλάχτηκαν κακήν κακώς με μεταχειρισμένα Continental Sportcontact2 που αν και σε καλή κατάσταση γλυστρούσαν υπερβολικά...
2008:Μπήκε μια τετράδα ζαντών από Ζ3 που είχε πάνω Michelin Pilot 225-50-16!!!πολύ καλό λάστιχο για τέρμα φαγωμένο (ειδικά τα πίσω).
2010:Κρατήθηκαν για 25000κμ τα εμπρός ενώ τα πίσω αλλάχτηκαν με κάτι...κινέζικα CEYEN στην ίδια διάσταση αλλά ξεφτίλα τιμή (200€ το ζευγάρι)
2011:Αλλάχτηκαν και τα μπροστινά με την ίδια μάρκα (κρίση βλέπετε...)με 180€ και τα 2 σε λίγο μικρότερη διάσταση (215-50-16)
Εντυπώσεις: πολύ καλά στη στεγνή άσφαλτο,αθόρυβα,και αρκετά καλό στο βρεγμένο.
2012: ακόμα αντέχουν μιας και το αμάξι κινείται ελάχιστα.Του χρόνου που πιθανότατα να τα αλλάξω θα αλλαχτούν με Turanza ή Michelin...αρκετά με τα πειράματα... ;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 24th, 2012, 1:10 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Renault Megane 1.4 '99 (του πεθερού)
Τώρα τελευταία έχει πάνω Fulda Carat Progresso κατόπιν σύστασης του ανιψιού του που έχει λαστιχάδικο και είναι πολύ ευχαριστημένος...Σε τέστ που έκανα προσωπικά τα λαστιχάκια είναι μια χαρά,αν και με 35000κμ στη πλάτη τους έχουν μπόλικο "ψωμί"ακόμα...του χρόνου που θα είναι 3ετίας θα πάμε για φρέσκα...:)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 5 Δημοσιεύσεις ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com