Τώρα είναι Ιανουάριος 22nd, 2018, 11:38 am

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 3 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 1ος αγώνας πρωταθλήματος Gr 5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 1st, 2013, 1:22 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 8th, 2011, 10:57 am
Δημοσιεύσεις: 512
Όνομα: Φρεντης Βαγγερ
RC: Tamiya FF01 x2
1ος Αγώνας πρωταθλήματος Gr 5
Σάββατο 19/10/2013
Ώρα εκκίνησης 17:30
Δοκιμαστικά:17:00

Οι κανονισμοί του πρωταθλήματος.

Θα διεξαχθούν 6 αγώνες και στην τελική βαθμολογία θα μετρήσουν τα καλύτερα 5 αποτελέσματα.
Όλα τα προϊόντα θα είναι των εταιριών που εισάγονται από την Creative Hobby. Αυτοκίνητα και ανταλλακτικά εταιριών μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους αγώνες εφόσον εισαχθούν από την Creative Hobby.

1.Αυτοκίνητο / Car:
Μοντέλα που πήραν μέρος σε αγώνες Group 5.
BMW 3.0 CSL (Fly)
BMW M1 (Fly, Fly Racing)
Ford Capri Turbo (Fly, Fly Racing, Racer)
Ford Escort zakspeed (Teamslot)
Lancia Beta Montecarlo Turbo (Fly/GB, Racer)
Porsche 935 "moby"/K3 (Fly, Racer)

2.Καπάκι / Body :
Θα είναι βαμμένα σε όλη τους την εξωτερική επιφάνια.
Μίνιμουμ βάρος 17,5 γρ.
Καθρέπτες, κεραίες μπορούν να αφαιρεθούν.
Πρέπει να έχει την αρχική του μορφή και να μην λείπει κομμάτι.
Οι θέσεις των Body post, πρέπει να παραμείνουν οι αρχικές.
Επιτρέπεται το lexan εσωτερικό. Επιτρέπεται να ενισχυθεί με αυτοκόλλητη ταινία(βλ. φωτογραφία).Σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει όμως, όταν ξεβιδώνει το καπάκι από το σασί, να φεύγει και το cockpit.
Δεν επιτρέπεται η χρήση ταινίας σε άλλο μέρος.
Επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί αποστάτης, μέχρι 2mm από οποιοδήποτε υλικό, ανάμεσα στην στήριξή του καπακιού με το σασί.
Επιτρέπεται ένα ελαφρύ τριμάρισμα του καπακιού.
Μόνο αν το μοτέρ βρίσκει πάνω στο cockpit ή στο καπάκι, τότε επιτρέπεται ένα αξιοπρεπές "φάγωμα" στο εσωτερικό, ώστε να δουλεύει πιο άνετα το motor mount.
Τα τζάμια πρέπει να παραμείνουν άβαφα.
Θα φέρει υποχρεωτικά νούμερα.
Εάν κατά την διάρκεια του αγώνα ξεκολλήσει ή σπάσει αεροτομή ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να την κολλήσει (κατά την διάρκεια του αγώνα και όχι σε κενό).

3.Φώτα / Lights :
-

4.Σασί / Chassis:
Πρέπει να είναι από συγκεκριμένη μάρκα και όχι ιδιοκατασκευή. Τα universal επιτρέπονται.
Επιτρέπεται το Βάρος εντός του.
Επιτρέπεται να ανοιχτούν τρύπες για τη στήριξη του μπροστινού άξονα με βίδες allen ή με πλαστικά.
Κομμάτια που δεν επιτρέπουν την ελεύθερη κλίση του καπακιού πάνω στο σασί μπορούν να αφαιρεθούν ή να λιμαριστούν.(πχ εξατμίσεις)
Οι βίδες όπως και το σφίξιμο τους είναι ελεύθερες. Ο αριθμός όμως που σφίγγουν το σασί με την καρότσα, πρέπει να παραμείνει ο αρχικός.
Επιτρέπεται ένα ελαφρύ τριμάρισμα του ώστε να δουλεύει ελεύθερα με το καπάκι.

5.Motor mount:
Xρήση μόνο standard (OXI OFFSET) inline*. Είναι ελεύθερο από υλικό, αρκεί να είναι κάποιου επίσημου κατασκευαστή.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ. Η μόνη στήριξη που επιτρέπεται, αν το motor mount δεν έχει τρύπες για βίδες, είναι με οποιαδήποτε κολλητική ταινία.
Επιτρέπεται ένα ελαφρύ τριμάρισμα του ώστε να δουλεύει ελεύθερα με το σασί.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ που κρατούν το μοτέρ με σκοπό το «κατέβασμα» του.
Down Force: τα αυτοκίνητα δεν θα ξεπερνούν τα 15gr.

6.Μοτέρ / Motor:
Επιτρέπονται μόνο τα:
Slot it: Boxer (close & open can), Flat 20K & R καθώς επίσης και τα μοτέρ (Flat) (κίτρινου χρώματος) που έχουν τα αυτοκίνητα της Sideways ως stock

7.Γρανάζι μοτέρ / Pinion:
Είναι ελεύθερη η χρήση του. Μίνιμουμ 8 μάξιμουμ 11 δόντια.

8.Γρανάζι άξονα / Crown/Spur:
Είναι ελεύθερη η χρήση του. Μίνιμουμ 23 μάξιμουμ 30 δόντια.

9.Stopper:
-

10.Κουζινέτα / Bushing:
Είναι ελεύθερη η χρήση του. Επιτρέπονται και τα ρουλεμάν.

11.Άξονες / Axles:
Είναι ελεύθερη η χρήση του.

12.Μετατρόχιο:
Οι τροχοί σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εξέχουν από τα φτερά.

13.Ζάντες μπροστινές/ Hub front:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
Επιτρέπεται να κολληθούν στον άξονα

14.Ζάντες πισινές / Hub rear:
Ελεύθερες από υλικό. Διάσταση 16,5 έως 17,3 σε διάμετρο.
Επιτρέπεται να κολληθούν στον άξονα

15.Έλαστικά μπροστά / Tires front:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
Δεν θα έχουν διάμετρο μικρότερη των 16,2mm. Απαγορεύεται η χρήση υγρού (π.χ. βερνίκι) σε αυτά. Επιτρέπεται το κόλλημα τους στις ζάντες.

16.Έλαστικα πίσω / Tires rear:
Τα μοναδικά ελαστικά που επιτρέπονται είναι της Sideways (Racer) σε διάσταση 20 Χ 11 και σε γόμα soft.
Επιτρέπεται να κολληθούν στις ζάντες και κατά τον τεχνικό έλεγχο θα φέρουν τα διακριτικά της εταιρίας (κατά προτίμηση στην εξωτερική μεριά τους ώστε να αναγνωρίζονται εύκολα)

17.Διακοσμιτικά τροχών / Plastic inserts:
Επιβάλλεται η χρήση τους.

18.Βίδες / Screws:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.

19.Μαγνήτης / Magnet:
Απαγορεύεται η χρήση του. Απαγορεύεται η χρήση των μαγνητών σε οποιαδήποτε μορφή, σε οποιοδήποτε μέρος του μοντέλου (εκτός, φυσικά, από του μοτέρ)

20.Οδηγός / Guide:
Είναι ελεύθερη η χρήση τους.
Μπορούν να λιμαριστούν. Απαγορεύεται η αύξηση του μήκους, βάθους και πάχους.

21.Ροδέλες / Spacers:
Ελεύθερα.

22.Μουστάκια / Braids:
Ελεύθερα. Το μήκος τους δεν θα ξεπερνά αυτό του guide. Κατά το τεχνικό έλεγχο πριν από τον αγώνα θα πρέπει να είναι στεγνά.

23.Καλώδιο μοτέρ / Cable:
Ελεύθερα.
Μπορούν να είναι γυμνά κοντά στο guide.

24.Ανάρτηση / Suspension:
Επιτρέπεται η τοποθέτηση ανάρτησης, αρκεί να μην τροποποιηθεί το σασί και το motor mount. Επιτρέπεται να αντικατασταθούν κομμάτια της ανάρτησης με άλλα, αρκεί να είναι κάποιας εταιρείας

25.Βάρος / Weight:
Ελεύθερο.

*Διευκρινήσεις για τα αυτοκίνητα της Fly:
Επιτρέπονται τα μοντέλα (Porsche 935, Lancia Beta & BMW M1) τα οποία έχουν το μοτέρ σε διάταξη side. Απαγορεύεται τροποποίηση που αφορά την θέση του μοτέρ. Στην Lancia Beta επιτρέπεται επίσης η αλλαγή του μπροστινού body post ώστε να μπορεί να δεχτεί άξονα.
Τα μοτέρ σε αυτήν την περίπτωση θα είναι τα πορτοκαλί της Slot it (21,500) ή το πορτοκαλί της NSR (20,000)

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 20th, 2013, 10:33 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 8th, 2011, 10:57 am
Δημοσιεύσεις: 512
Όνομα: Φρεντης Βαγγερ
RC: Tamiya FF01 x2
Μερικες φωτο απο τον αγωνα μας...

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 22nd, 2013, 12:54 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 8th, 2011, 10:57 am
Δημοσιεύσεις: 512
Όνομα: Φρεντης Βαγγερ
RC: Tamiya FF01 x2
Αναφορά του αγώνα.

Μετά την ανάπαυλα του καλοκαιριού με τους αγώνες rally, η νέα σχεδίαση της πίστας είναι έτοιμη να υποδεχτεί τον πρώτο αγώνα πρωταθλήματος με αυτοκίνητα Gr 5.
Μια κατηγορία που διεξάγεται για πρώτη φορά. Tους τελευταίους μήνες η Sideways, έδωσε έμφαση στην παραγωγή της, παρουσιάζοντας πολλά αυτοκίνητα Gr 5 ενώ αναμένονται πολλά ενδιαφέροντα livery στους επομένους μήνες.
Οι δοκιμές έδωσαν «ψήφους» στο Ford Capri ως ίσως το πιο γρήγορο άλλα και «φιλικό» αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά δεν ήταν λίγοι που προτίμησαν άλλο αυτοκίνητο ενώ στην παρέα του Σαββάτου είχαμε και δυο «θαρραλέους με κότσια» αφού αγωνίστηκαν με υποδεέστερο αυτοκίνητο.
Πάμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι δοκιμές την τελευταία εβδομάδα δίνουν και παίρνουν. 10 οι τελικές συμμετοχές.
4 Capri στην εκκίνηση με οδηγούς τους, Androvich, Πετρή , Νισκόπουλο και Βάγγερ.
2 Porsche στα χέρια των Νεραντζή και Αμερικάνου.
2 BMW M1 με τους Βεργανελάκη και Θεολόγο.
1 Lancia Beta της Fly με τον Γαιτάνη (ο πρώτος θαρραλέος) και
1 BMW M1 της Fly με τον Φωκιανό (ο δεύτερος θαρραλέος).
Τελευταίες δοκιμές και στην πίστα τον χορό των δοκιμαστικών (έπειτα από κλήρωση) ανοίγει ο Androvich. Πριν τον αγώνα ανακοινώνεται στους οδηγούς ότι δυο συνεχόμενοι γύροι και όχι ένας θα αποτελέσουν το best για την κατάταξη και την δημιουργία των σειρών.
Οδηγώντας άψογα ο Πετρής παίρνει την poll και τον επιπλέον βαθμό και έτσι ξεκινά το πρωτάθλημα με το δεξί. Νεραντζής και Androvich ακολουθούν ενώ την παρέα των «γρηγορών» συμπληρώνει ο Βεργανέλ.
Εικόνα

Οι γραμμές και η τακτική των οδηγών επιλέγονται και όλα έτοιμα για τον αγώνα.
Πετρής και Androvich ορμάνε και παίρνουν κεφάλι και μια μικρή διαφορά από τον τρίτο Νεραντζή. Ο Αμερικάνος ακολουθεί και πιο πίσω οι δυο θαρραλέοι.
Εικόνα

Ανάπαυλα και μάχη ξανά. Ίσως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα «πεντάλεπτα».  Πετρής, Androvich και Νεραντζής σφάζονται σε κάποιο σημείο του αγώνα και το best αλλάζει χέρια συνεχώς. «Η μπίλια» τελικά πέφτει στον Πετρή που όμως είναι ασυγκράτητος και στους 33 γύρους με αποτέλεσμα να ανοίγει την διαφορά από τους διεκδικητές και ταυτόχρονα να θέλει να κλειδώσει από νωρίς τον αγώνα.
Δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές στην κατάταξη.
Εικόνα

Ανάσες και πάλι με τα χειριστήρια στα χέρια.
Η απόπειρα του Τσάκ να πλησιάσει πέφτει στο κενό.  Ο Γιώργος δεν καταλαβαίνει τίποτα και βαδίζει ολοταχώς για την νίκη.
Ο Νεραντζής αντιμετωπίζει πρόβλημα με το Porsche (ξεκολλά το  cockpit και εμποδίζει τον τροχό) και έτσι ο Αμερικάνος επωφελείται, μαζεύει την διαφορά και προσπερνά.
Βεργανέλ και Νισκό ξεπερνούν τους Γαιτάνη και Φωκιανό που σε αυτό το σημείο παλεύουν με τα δύστροπα Fly.
Βάγγερ και Θεολόγος έχουν μείνει λίγο πίσω.
Εικόνα

33 γύροι χωρίζουν τον Πετρή από την πρώτη του πολυπόθητη νίκη. Χωρίς ρίσκα και έξυπνα έχοντας και μια μεγάλη διαφορά αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία πετυχαίνοντας μάλιστα και το απόλυτο (Poll, Best και νίκη). Οι δοκιμές και οι προπονήσεις απέδωσαν στον μάξιμουμ…
Ο Androvich το έχει αποδεχτεί και έχει «πετάξει» λεύκη πετσέτα. Ολοκληρώνει και αυτός χωρίς να μπορεί να απειλήσει και να απειληθεί.
Παρά τα προβλήματα ο Νεραντζής καταλαμβάνει την τρίτη θέση για μόλις δυο δευτερόλεπτα από τον τέταρτο Αμερικάνο.
Ο Βεργανέλ ξεμπερδεύει τελικά εύκολα με τον μικρό της παρέας (Θάνο) που του είχε γίνει βδέλλα σε όλον τον αγώνα. 
Ανάμεσα τους όμως «χώνεται» ο «θρασύς» Φωκιανός με το Μ1. Άργησε αλλά τελικά το «βρήκε» και αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον με το πιο όμορφο, ίσως αυτοκίνητο του αγώνα…
Ο Γαιτάνης στο τέλος ταλαιπωρήθηκε από τα λάστιχα και έτσι έχασε πολύ έδαφος.
Βάγγερ και Θεολόγος ασφαλώς καλύτεροι από κάθε άλλη φορά ολοκλήρωσαν τον αγώνα τους.
Η τελική κατάταξη:
Εικόνα

Συγχαρητήρια σε όλους και κυρίως στον απόλυτο νικητή της ημέρας…
Σε 15 μέρες ο δεύτερος αγώνας!

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 3 Δημοσιεύσεις ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com