Τώρα είναι Σεπτέμβριος 23rd, 2017, 7:32 pm

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 2 από 2   [ 24 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 31st, 2012, 11:08 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
takvord έγραψε:
Λοιπόν, το μοντελάκι λύθηκε, καθαρίστηκε, σαπουνίστηκε, λαδώθηκε, ζυγίστηκε, ξυρίστηκε, γυαλίστηκε.

Εχω πάλι ρυθμίσει με ακρίβεια και φουλ φορτίο όλες τις επίμαχες γωνίες και το σασί ισαπέχει από το έδαφος. Οι αναρτήσεις έχουν το ίδιο μήκος.

Tweak τεστ (χωρίς αντιστρεπτικές) :

α) Αν σηκωθεί το αμαξάκι από την αριστερή μεριά και οι δύο τροχοί χάνουν ταυτόχρονα την επαφή τους από το έδαφος.

β) Αν σηκωθεί το αμαξάκι από τη δεξιά μεριά ο μπροστινός τροχός χάνει την επαφή του πρώτος.

γ) Αν σηκωθεί το αμαξάκι από το πίσω μέρος ο αριστερός πίσω τροχός σηκώνεται πρώτος και ο δεξιά κρεμάει.

δ) Αν σηκωθεί το αμαξάκι από το μπροστινό μέρος, τότε οι δύο τροχοί σηκώνονται ταυτόχρονα.

Σε όλες τις παραπάνω περισπτώσεις μιλάω για διαφορές των 2-3mm.

Kαθώς έλυνα το μοντέλο είδα πως ο ένας από τους δύο πίσω άξονες που ρυθμίζει την toe ήταν βιδωμένος αρκετά σφιχτά ώστε να πέφτει πάνω στην ανάρτηση. Η συγκεκριμένη ανάρτηση μαγκωνε απειροελάχιστα, μάλλον από ψυχολογικούς λόγους όταν το είδα. Αυτό δεν νομίζω να επηρεάζει και τόσο αφού ο συγκεκριμένος άξονας ακολουθεί την κίνηση της ανάρτησης. Οπότε και ξεσφίχτηκε.

Με τα πολλά ελπίζω να έδιωξα το φάντασμα της στροφής.

Θα έχω νεότερα από Κυριακή.


Κατ'αρχήν ένα μεγάλο μπράβο για την επιμονή σου και την υπομονή σου να λύσεις και να ξαναδέσεις το μοντέλο αντί να γυρνάς στα φόρουμ μαζεύοντας γνώμες χωρίς να κάνεις τίποτα!

Λοιπόν το Tweak τεστ γίνεται μόνο ανα άξονα (και το τόνισα) και όχι ανάμεσα στους άξονες.
Τες παν,στο ψητό τώρα...ανασηκώνωντας το πίσω μέρος κάποιος τροχός ανέβηκε πρώτος...διαφορές ακόμα και 1και 2 χιλιοστά κάνουν το αμάξι "περίεργο" !!! οι τροχοί πρέπει να πατάνε ταυτόχρονα.Άρα εστιάζεις στο να εξαλείψεις τη περίπτωση "γ" να ξαναμανα τσεκάρεις,και αγνοείς τελείως τα α,β,και όσο για το μάγκωμα δεν πρέπει να μαγκώνει τίποτα πουθενα και για κανένα λόγο...
Φαντάζομαι πως τα αμορτισσέρ δε μαγκώνουν ούτε και είναι διαφορετικά το μήκος τους,και μετρημένα με ΠΑΧΥΜΕΤΡΟ και όχι με το μάτι...

Πάμε τώρα στη γεωμετρία: λογικό είναι όταν αλλάζεις κάτι σε ένα εξαρτώμενο σύστημα να αλλάζουν και άλλα μαζί...συνεπώς κάθε μεταβολή της κάμπερ απαιτεί και μια διόρθωση στη σύγκλιση... ;) Καλό θα είναι να ρυθμίσεις το μοντέλ σου με μηδενική σύγκλιση αρχικά και1-1,5μοίρα κάμπερ.Δε θα χρειαστεί παραπάνω μπροστά και όχι περισσότερες από 2,5 μοίρες πίσω.ΠΑΝΤΑ μιλάμε για αρνητική κάμπερ,δηλαδή το πάνω μέρος του τροχού είναι πιό κοντά στο σασσί από το κάτω...
Πίσω σύγκλιση μην περάσεις τις 3 μοίρες,και φρόντισε οι ντίζες να είναι ίδιες σε μήκος και στις 2 μεριές.
Τιμόνι-σύστημα διεύθυνσης: Φρόντισε να έχει αέρινη κίνηση,χωρίς μαγκώματα ή τζόγους,και να στρίβουν οι τροχοί το ίδιο και στις 2 κατευθύνσεις.

αν τα έχεις τσεκάρει όλα αυτά είσαι έτοιμος... :)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 1st, 2012, 9:01 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
Καταρχήν να σας ξαναευχαριστήσω όλους για την υπομονή σας και τις ιδέες σας.

Κ. Νάσσο, δεν υπάρχει και δεν υπήρχε καμμία περίπτωση να αφήσω το μοντέλο μου σε αυτήν την κατάσταση. Δεν υπήρχε περίπτωση να μαζέψω γνώμες και να μην τις δοκιμάσω από ανθρώπους που είναι πολύ πιο έμπειροι από μένα. Το παιχνίδι με αυτό το πρόβλημα είναι κουραστικό και πολύ δυσάρεστο. Άλλωστε όταν παίζω σε αλάνες πάω πάντα με τους κώνους μου και φτιάχνω αυτοσχέδιες πίστες. Από το στρώσιμο κιόλας του μοντέλου πραγματικά βαρέθηκα τα πάνω κάτω σε μιά αλάνα. Οπότε το να μη στρίβει ικανοποιητικά σε μιά στροφή το μοντέλο δεν είναι αποδεκτό και καταλήγει να μου σπάει τα νεύρα. Το πρόβλημα θα το λύσω με κάθε τρόπο.

To παχύμετρο θα προστεθεί πολύ σύντομα στη μινι εργαλειοθήκη, γιατί χωρίς αυτό δε βγάζω άκρη.

Λογικά για να εξαλείψω το σήκωμα από τον έναν τροχό εφόσον το μοντέλο ΔΕΝ έχει ρύθμιση droop, θα πρέπει να παίξω με το μήκος των αμορτισέρ. Εδώ θα χρειαστώ τη βοήθειά και τη γνώμη σας.

Το setup που παίζω είναι camber αρνητικό 1.5 μοίρες μπροστά και 2.5 μοίρες πίσω.

Απόκλιση μπροστά 1.5 και πίσω σύγκλιση 3 μοίρες.

Υψος : ακόμα πειραματίζομαι αλλά γενικά είναι στα 18mm μπρός πίσω ή 18mm μπροστα και 19-20mm πίσω. Είναι χαμηλό για buggy αλλά δεν κάνω άλματα και δεν παίζω σε αλάνες με κοτρώνια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 1st, 2012, 9:46 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Καλημέρα και καλό μήνα!
-Πάρε παχύμετρο όπως και δήποτε!άλλωστε έχουν φθηνύνει σε εξευτελιστικό βαθμό!
-το droop ρυθμίζεται...είναι απλά ΟΛΟ το μήκος της ανάρτησης,εκτός από αυτό που χάνεται όταν το αμάξι "πατάει "με το βάρος του.π.χ. αν το αμορτισσέρ είναι συνολικό μήκος 125mm και με το βέρος μειώνεται στα 105 τότε το droop σου είναι στα 20mm...;) Άρα αν θες να λιγοστέψεις το droop μπορείς να βάλεις προσθήκες (συνήθως σωληνάκι σιλικόνης)ΜΕΣΑ στο αμορτισσέρ κάτω από το έμβολο για να περιορίσεις τη διαδρομή του ή να βιδώσεις τις σκουλικόβιδες (αν έχει) στα ψαλίδια να μειωθεί η διαδρομή της ανάρτησης.
Το σήκωμα του τροχού είναι το πρώτο που θα πρέπει να φτιάξεις για να έχεις ένα αμάξι που πατάει τους τροχούς του με ίδιο βάρος στο δρόμο.
Το σετάπ είναι οκ και είναι το τελευταίο που θα πειράξεις!Όσο για το ύψος,ξεκίνα με τόση προφόρτιση ώστε τα ψαλίδια μπρος-πίσω να είναι παράλληλα με το έδαφος είτε κάνεις άλματα είτε όχι...;)

Αυτά και καλές δοκιμές!

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 2nd, 2012, 9:28 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
Λοιπόν, το μοντελάκι ξαναλύθηκε.

Μετρήθηκαν τα πάντα με παχύμετρο με διαβολική ακρίβεια και το έφερα στις μαμά ρυθμίσεις. Κάποια στιγμή θα το βαθμονομήσω κιόλας.

Οι τροχοί σηκώνονται μπρος πίσω ταυτόχρονα. Ξαναρύθμισα ύψος γιατί χάλασε προσπαθώντας να ρυθμίσω το droop, ξαναρύθμισα τους τροχούς να σηκώνονται ταυτόχρονα, ξαναρύθμισα ύψος, κλπ, κλπ.... και τώρα όλα καλά.

Ελπίζω να ξόρκισα το κακό γιατί αλλιώς με βλέπω με ζουρλομανδύες.

Περισσότερα αύριο που θα πάω για δοκιμές.

Ουφ...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 3rd, 2012, 7:57 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
Νεότερα:

Τελικά όλα καλά πήγαν ευτυχώς. Όσο χάνει από αριστερά, χάνει και από δεξιά.

Ξαναευχαριστώ όλους για τις ιδέες και τις απόψεις, γνώμες τους.

The End.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 3rd, 2012, 8:52 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 15th, 2011, 12:26 am
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Είχα πάθει το ίδιο και μετά από καιρό που δεν έβρισκα τίποτα, είδα ότι ο πύργος ήταν λίγο στραβωμένος από κάποια τούμπα, όταν τον ίσιωσα πήγανε ξανά όπως στην αρχή ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 4th, 2012, 3:04 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 10th, 2011, 6:54 pm
Δημοσιεύσεις: 1461
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Όνομα: Μηνάς
RC: Team Losi 8ight 2.0
Motor: Picco P3R EVO
takvord έγραψε:
Νεότερα:

Τελικά όλα καλά πήγαν ευτυχώς. Όσο χάνει από αριστερά, χάνει και από δεξιά.

Ξαναευχαριστώ όλους για τις ιδέες και τις απόψεις, γνώμες τους.

The End.

τωρα σου κανει τπτ περιεργο?που το νιωθεις να χανει?

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 4th, 2012, 9:34 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
Mε το παχύμετρο το έφερα όλο στις μαμά ρυθμίσεις και τώρα είναι υποστροφικό στην είσοδο της στροφής και υπερστροφικό στην έξοδο. Εχω δουλειά ακόμα, αλλά τουλάχιστον υπάρχει μιά συμμετρία. Θα προσπαθήσω να το φέρω στις ρυθμίσεις που αναφέρθηκαν πιο πάνω μετρημένο όμως σωστά αυτή τη φορά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στη στροφή...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 4th, 2012, 10:01 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Μάιος 30th, 2011, 6:11 pm
Δημοσιεύσεις: 142
takvord έγραψε:
Mε το παχύμετρο το έφερα όλο στις μαμά ρυθμίσεις και τώρα είναι υποστροφικό στην είσοδο της στροφής και υπερστροφικό στην έξοδο. Εχω δουλειά ακόμα, αλλά τουλάχιστον υπάρχει μιά συμμετρία. Θα προσπαθήσω να το φέρω στις ρυθμίσεις που αναφέρθηκαν πιο πάνω μετρημένο όμως σωστά αυτή τη φορά.

Επειδη και εγω εχω ακομα το drx μου μπορω να σου πω οτι καλυτερα πριν αρχισεις να πειραζεις καμπερ και τα λοιπα να αλλαξεις λαδια στα διαφορικα θα δεις μεγαλη διαφορα ! Και μετα το φερνεις στα μετρα σου σιγα-σιγα.Πιστεψε με θα δεις αλλο αυτοκινητο.Εγω π.χ. παιζω 7-7-3 για να παιζω και on και off.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 2 από 2   [ 24 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com