Τώρα είναι Νοέμβριος 21st, 2017, 9:17 am

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 2   [ 18 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 2nd, 2012, 11:50 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Θέλετε να δοκιμάσετε μπλοκέ διαφορικό στο καμάρι σας αλλά δεν ξέρετε πως;Απλό!
Μέθοδος 1η: Απλά υλικά:ανοίξτε το διαφορικό,καθαρίστε το από γράσσα κλπ και παραχώστε μέσα βαμβάκι ή χαρτοπετσέτα για να φρακάρουν εντελώς τα γρανάζια του.κλείστε προσεκτικά και είστε έτοιμοι!
Μέθοδος 2η: εναλλακτικά υλικά..Τσίχλα!Ναι! με ή χωρίς ζάχαρη απλώς μασήστε,τοποθετήστε,κλείστε!Είναι ένα πρώτης τάξεως "κόλπο"που δεν κάνει ζημια πουθενά,και αν θέλετε αφαιρείται και πανεύκολα!Ιδανικό για παλαιού τύπου διαφορικά που δεν είναι στεγανά.Μάλιστα αυτή η μέθοδος επιτρέπει και έναν ελαφρό διαφορισμό λόγω υλικού,ή και ανύπαρκτο αν είναι η τσίχλα τύπου Χίου!
Μέθοδος 3η,και μόνιμη: αν είστε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και θέλετε μόνιμο "κλείδωμα"τότε η λύση λέγεται κόλλα epoxy 2 συστατικών:απλά ανοίγετε το διαφορικό σας,σκουπίζετε (όχι τελείως)τα γρανάζια και το εσωτερικό,και ρίχνετε την ήδη ανακατεμένη κόλλα.Κλείνετε και περιμένετε να σκληρύνει.Αν στο μέλλον θέλετε να την αφαιρέσετε και να ξαναγυρίσετε στο παλιό καλό διαφορικό,δεν έχετε παρά να ξανανοίξετε και να αφαιρέσετε το κομμάτι της κόλλας που έχει σχηματιστεί...(γι αυτό το λόγο δεν καθαρίζουμε καλά από το γράσσο/λάδι,για να είναι πιο εύκολη η αφαίρεση. ;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 2nd, 2012, 6:14 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Φεβρουάριος 16th, 2012, 1:29 am
Δημοσιεύσεις: 93
Υπάρχει και άλλη μια μέθοδος:με θερμαινόμενη σιλικόνη,που σφίγγει όταν παγώσει και αφαιρείται
εύκολα! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 2nd, 2012, 7:40 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
Με αυτόν τον τρόπο, αν μπλοκάρει κανείς το κεντρικό διαφορικό μπορεί να βγάλει το μπροστά άξονα μετάδοσης για να κάνει πισωκίνητο το 4x4 αυτοκινητάκι ή αντίστοιχα τον πίσω άξανα για να έχει μπροσθιοκίνηση, σωστά ?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 2nd, 2012, 10:00 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Βεβαίως! ό,τι μπλοκάρισμα μπορείς να κάνεις,μπορείς να το κάνεις παντού,σε οποιοδήποτε διαφορικό! ;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 26th, 2012, 8:04 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 16th, 2011, 8:26 pm
Δημοσιεύσεις: 25
Yπαρχει αγαπητε Νασσο κ μια 4η μεθοδος (μονο για inferno ομως :D )το μεσαιο διαφορικο εχει στην εξωτερικη πλευρα μια αλενοβιδα σωστα? Κανουμε 1 τρυπα στην απεναντη ακριβος πλευρα κ τοποθετουμε κ εκει μια αλενοβιδα. Βιδονοντας κ τις 2, οι αλλενοβιδες μπλοκαρουμε εσωτερικα τον πλανητη του διαφορικου :lol: σφιγγοντας 'η ξεσφιγγοντας τις αλλενοβιδες πετυχενω κ ποσοστο περιορισμου ολισθισης του διαφορικου.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 26th, 2012, 8:46 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
...μόνο που η αλενόβιδα είναι για άλλο σκοπό εκεί (για να βγαίνει ο πείρος και μόνο)και όχι για έλεγχο του μπλοκέ...και επειδή έχει δοκιμαστεί αυτό το "κόλπο"από εποχής Kyosho Burns ;) ,συνιστώ να αφήσετε την αλενόβιδα στη θέση της...ζημιά κάνει αν τη βιδώνετε πάνω στα γρανάζια... :)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 27th, 2012, 11:20 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Ένας καλύτερος μηχανικά τρόπος είναι να παρεμβάλετε αχνές ροδέλλες (shims) πίσω από τους δορυφόρους των γραναζιών και στον άξονά τους ελατήριο,ώστε να τα πιέζει κάνοντας την περιστροφή τους δύσκολη. (βλέπετε σχήμα)


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 27th, 2012, 12:18 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Φυσικά αν δεν έχετε κανένα πρόχειρο ελατηριάκι,μπορείτε να πειραματιστείτε με τη σκληρότητα βάζοντας στη θέση του ελατηρίου,ένα σωληνάκι σιλικόνης...;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 27th, 2012, 6:09 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 15th, 2011, 12:26 am
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Στη πίσω κίνηση αν είναι 100% μπλοκε ,παντιλικωνει ποιο εύκολα; γενικά πως αντιδρά στις κλειστές στροφές;
Ποια τα πλεονεκτήματα;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 27th, 2012, 6:25 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 6:07 pm
Δημοσιεύσεις: 623
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Δημήτρης
RC: team losi 8ight eu
Motor: picco p3r evo
στις μεγαλες ταχυτητες δεν θα δεις μεγαλη διαφορα... στις μικρες ταχυτητες δηλαδη στα μπαμ το αμαξι θα ξεκολλαει περισσοτερο...βεβαια αυτο εξαρταται και απο τι σιλικονες θα χεις κεντρικο...
Νασσο με το ελατηριο ομως πως θα κουμπωνουν οι αξονες του διαφορικου μεταξυ τους? εννοω οτι εχουν μια εγκοπη...αυτη δεν θα την καλυπτει το ελλατηριο?

_________________
Φόρουμ μοντελισμου www.rc-tunerz.com
team losi 8ight eu
picco p3r evo
futaba 2pl


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 27th, 2012, 6:34 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 15th, 2011, 12:26 am
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Αναφέρομαι μόνο σε πίσω κίνηση, και ρωτάω για κλειστές στροφές πως αντιδρά...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 27th, 2012, 6:39 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 6:07 pm
Δημοσιεύσεις: 623
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Δημήτρης
RC: team losi 8ight eu
Motor: picco p3r evo
κλειστες στροφες=χαμηλες ταχυτητες (μπαμ) αρα το πισω μερος του αφτοκινητου θα γλιστραει πολυ εως παρα πολυ...
αλλα σου ξαναλεω πως αμα εχεις μαλακη σιλικονη στο κεντρο η κινηση θα μεταφερεται περισσοτερο μπροστα με αποτελεσμα να μην φαινεται τοσο το πισω μπλοκε...

_________________
Φόρουμ μοντελισμου www.rc-tunerz.com
team losi 8ight eu
picco p3r evo
futaba 2pl


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 27th, 2012, 7:10 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 15th, 2011, 12:26 am
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
felekeas έγραψε:
κλειστες στροφες=χαμηλες ταχυτητες (μπαμ) αρα το πισω μερος του αφτοκινητου θα γλιστραει πολυ εως παρα πολυ...
αλλα σου ξαναλεω πως αμα εχεις μαλακη σιλικονη στο κεντρο η κινηση θα μεταφερεται περισσοτερο μπροστα με αποτελεσμα να μην φαινεται τοσο το πισω μπλοκε...



Οκ κατάλαβα την λογική.
Αναφέρθηκα σε πίσωκινητο αμάξι και όχι 4Χ4 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 27th, 2012, 7:21 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 6:07 pm
Δημοσιεύσεις: 623
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Δημήτρης
RC: team losi 8ight eu
Motor: picco p3r evo
α εγω νομιζα να μπλοκαρεις μονο το πισω διαφορικο :lol:

_________________
Φόρουμ μοντελισμου www.rc-tunerz.com
team losi 8ight eu
picco p3r evo
futaba 2pl


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Αύγουστος 27th, 2012, 10:43 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 11th, 2011, 7:29 pm
Δημοσιεύσεις: 494
RC: ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
Motor: ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
Υπαρχη και η 6 μεθοδος... και η καλλιτερη....Αγορασε αμαξακι με κομπλε διαφορικα....... και αποφευγεις , τα πειραματα,και την ταλαιπωρια...... ( Υ.Γ και στην τελικη στο τελος τελος... τα δυνης στο φιλο μας το μαστρω ΝΑΣΣΟ.... και τα φτιαχνη..... Τι μαστρωΜοντελιστης ειναι.....γιαυτο υπαρχουν και οι φιλοιΜοντελιστες..... )

_________________
ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ - ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 2   [ 18 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com