Τώρα είναι Ιανουάριος 22nd, 2018, 11:28 am

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 7 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αντάπτορες φόρτισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 1st, 2014, 8:58 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2014, 12:37 pm
Δημοσιεύσεις: 11
RC: Kyosho EP Fazer Kobra 2014
Motor: Kyosho G27/ Tamiya Dirt Tuned 27T
Παίδες καλημέρα!

Τι αντάπτορα θα χρειαστώ για να φορτίσω NiMH (tamiya plug) σε ένα τυπικό ψηφιακό turnigy;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντάπτορες φόρτισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 1st, 2014, 2:18 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Αν θυμάμαι καλά ο Turnigy έρχεται με XT-60 βύσματα (κάτι κίτρινα).

Λύση 1.
Αγοράζεις ένα βύσμα Tamiya σαν αυτό που έχει το ESC στο μοντέλο σου. Κόβεις τα XT-60 και βάζεις το Tamiya.

Λύση 2
Αν έχεις απλό φορτιστή για την μπαταρία που λογικά δεν θα τον χρησιμοποιήσεις ξανά, κόβεις το καλώδιο του και βάζεις 2 "μπανάνες 4mm" από οποιοδήποτε μαγαζί με ηλεκτρονικά και βάζεις το καλώδιο στον turnigy.

Λύση 3
Αγοράζεις βύσμα, μπανάνες και καλώδιο και φτιάχνεις το καλώδιο μόνος σου

Λύση 4
Ψάχνεις για έτοιμο καλώδιο (σε μοντελομάγαζα) αν και δεν ξέρω κατα πόσο θα βρεις εύκολα. (Δεν έχω ψάξει, ίσως και να είναι τελικά πολύ εύκολο)

Λύση 5
Επειδή τα βύσματα τύπου Tamiya έχουν πια ξεπεραστεί κατά πολύ, αλλάζεις βύσμα στο ESC και την μπαταρία σου και βάζεις XT-60 ή πας σε Deans (όπου θα πρέπει να αλλάξεις βύσμα και στον φορτιστή). Θα βρεις τέτοια βύσματα αρκετά εύκολα αλλά θα πρέπει να βρεις κάποιον να σου τα κολλήσει αν δεν τα πας καλά με το κολλητήρι...

Σε περίπτωση που έχεις στο πρόγραμμα να αγοράσεις κάποια μπαταρία Lipo στο μέλλον, πήγαινε στην λύση 5! Τα βύσματα τύπου Tamiya δεν κάνουν για μπαταρίες Lipo!

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντάπτορες φόρτισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 28th, 2014, 4:05 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Μάιος 27th, 2014, 12:03 am
Δημοσιεύσεις: 8
nghgeo έγραψε:
Σε περίπτωση που έχεις στο πρόγραμμα να αγοράσεις κάποια μπαταρία Lipo στο μέλλον, πήγαινε στην λύση 5! Τα βύσματα τύπου Tamiya δεν κάνουν για μπαταρίες Lipo!

Γεια χαρα!
Πριν μια εβδομαδα περιπου ηρθε το MST MS-01D RTR μου!
Σαν μια πρωτη ματια φαίνεται πολυ καλο, λεω πρωτη ματια γιατι δεν το εχω τρεξει ακομα...ειμαι στην φαση που ψαχνω μια καλη μπαταρια(LiPo) και φορτιστη, ετσι πηγα στο LHS και ρωτησα αν εχουν Lipo ετσι δοκιμασαμε μια Gens Ace 3.3 που ειχε Tamiya plug ομως το RTR ηρθε με αυτο:
Συνημμένο:
DSC_0392[1].jpg


Tο εκοψε και εβαλε Tamiya.
Κακως μου το αλλαξε? Τι επιδραση εχει?


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντάπτορες φόρτισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 28th, 2014, 12:25 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Δώσε μας τα πλήρη στοιχεία της μπαταρίας. Πόσα "mAh" είναι και πόσα "C" ?

Κατά την προσωπική μου άποψη, το να κόψεις βύσμα deans και να βάλεις στην θέση του tamiya είναι έγκλημα... Είναι πιο εύκολο και ακίνδυνο να αλλάξεις βύσμα σε ένα ESC παρά σε μια μπαταρία αλλά δεν είναι και το πιο σωστό...

Αν και στο drift δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις σε ρεύμα οπότε θεωρητικά δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τα βύσματα τύπου Tamiya, καλό είναι να τα βγάλεις από παντού και να βάλεις deans ξανά. Δεν είναι ανάγκη να το κάνεις αμέσως αλλά βάλε το στο πρόγραμμα. Πρόσεξε να δεις αν ζεσταίνεται το βύσμα στο παιχνίδι μόνο.

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντάπτορες φόρτισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 28th, 2014, 2:53 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Μάιος 27th, 2014, 12:03 am
Δημοσιεύσεις: 8
nghgeo έγραψε:
Δώσε μας τα πλήρη στοιχεία της μπαταρίας. Πόσα "mAh" είναι και πόσα "C" ?

Κατά την προσωπική μου άποψη, το να κόψεις βύσμα deans και να βάλεις στην θέση του tamiya είναι έγκλημα... Είναι πιο εύκολο και ακίνδυνο να αλλάξεις βύσμα σε ένα ESC παρά σε μια μπαταρία αλλά δεν είναι και το πιο σωστό...

Αν και στο drift δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις σε ρεύμα οπότε θεωρητικά δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τα βύσματα τύπου Tamiya, καλό είναι να τα βγάλεις από παντού και να βάλεις deans ξανά. Δεν είναι ανάγκη να το κάνεις αμέσως αλλά βάλε το στο πρόγραμμα. Πρόσεξε να δεις αν ζεσταίνεται το βύσμα στο παιχνίδι μόνο.


Η μπαταρια του ειχε τον Tamiya και το ESC μου αυτον στην φωτογραφια, αρα αλλαξε το βισμα του ESC.
Τα C και τα mAh της μπαταριας δεν μας νοιαζουν απο την στιγμη που δεν την αγορασα αλλα, παρ'ολα αυτα 2cell 3.3mAh 25-50C, και τελικα ηταν Turnigy Nano tech

Και κατι αλλο ρε παιδια ασχετο με τα βισματα, παιζει προβλημα με brushed και Lipo? Γιατι στο Driftmission δεν το συστηνουν?

Ευχαριστω


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντάπτορες φόρτισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 28th, 2014, 11:03 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Στην μπαταρία αν κατά λάθος ακουμπήσουν τα 2 καλώδια μεταξύ τους την ώρα που αλλάζεις τα βύσματα θα γίνει βραχυκύκλωμα που μπορεί να κάνει ζημιά στην μπαταρία. Στο ESC και να ακουμπήσουν δεν τρέχει τίποτα. Είναι λοιπόν πιο εύκολο και ασφαλές να αλλάξεις το βύσμα στο ESC παρά να το αλλάξεις σε μια μπαταρία. Αυτό δεν το κάνει όμως και την σωστή επιλογή... Για μένα προσωπικά είναι όπως είπα και πιο πάνω έγκλημα το να βγάλεις βύσμα deans και να βάλεις Tamiya.

Όλα έχουν να κάνουν με το μοτέρ και την χρήση. Επειδή παίζεις drift με μοτέρ brushed δεν είναι και τόσο σοβαρό το "έγκλημα" αλλά για μένα προσωπικά είναι λάθος. Έχω παίξει αρκετό καιρό drift με brushed μοτέρ και μπαταρίες NiMh με βύσματα Tamiya. Mετά από έντονη χρήση τα βύσματα tamiya ζεσταίνονταν ακόμα και με αυτές τις μπαταρίες και με χρήση drift... Βάλε παντού βύσματα deans να ξενοιάσεις και να είσαι έτοιμος για Lipo και brushless.

Οι μπαταρίες Lipo δίνουν περισσότερα Volts από τις μπαταρίες NiMh και για αρκετά περισσότερη ώρα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το μοτέρ να "στροφάρει" περισσότερο. Εκτός από αυτό μπορούν να του δώσουν περισσότερο ρεύμα και να βγάλει περισσότερη δύναμη. Δυστυχώς αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μοτέρ να πιέζεται και να φθείρεται περισσότερο. Θεωρητικά το μοτέρ θα χαλάσει πιο γρήγορα με μπαταρίες Lipo. Πρακτικά μέχρι να χαλάσει πιθανότατα να έχεις πάρει brushless. Και να μην έχεις πάρει, το κόστος ενός νέου μοτέρ είναι μικρό μπροστά στα οφέλη που θα έχεις από τις Lipo κατά την προσωπική μου άποψη.

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντάπτορες φόρτισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Ιούνιος 28th, 2014, 11:51 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Μάιος 27th, 2014, 12:03 am
Δημοσιεύσεις: 8
Καλως ευχαριστω!

Σε καμια βδομαδα θα σας δειξω και φωτογραφιες απο το project μου περιμενω τα χρωματα και αρχιζω την δουλεια!
Να σαι καλα που μου προτεινες το MST!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 7 Δημοσιεύσεις ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com