Τώρα είναι Ιανουάριος 17th, 2018, 10:57 pm

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 3 από 5   [ 64 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 25th, 2012, 1:41 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
"ειχα βαλει κυανο στα ρουλεμαν πανω στην κασα για να το κρατησω εκει που θελω και το αμαξι επαιζε μια χαρα μεχρι που χτυπησε τον τροχο στον τοιχο,ξεκολησε το ρουλεμαν απο την κυανο και αρχισε να χανει το πινιον αμεσως!"

Duke από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι πρόβλημα δεν έχει το γρανάζι αλλά η κάσα του διαφορικού... Αν δεν κάθονται σωστά στη θέση τους τα ρουλεμάν και πρέπει να τα κολλήσεις, ίσως θέλει αλλαγή η κάσα...

Αν θέλετε να δείτε για γρανάζια ρίξτε μια ματιά στο θέμα αυτό!
viewtopic.php?f=78&t=1270
Αν κάνετε δουλειά να μη ξεχάσετε να πήτε ευχαριστώ στον Νάσσο!

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 25th, 2012, 6:03 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
Δεκτο ρε Νικο αλλα σου ξαναλεω...το μαμα διαφορικο εχει κενα μεσα στην κασα σε ολα τα Ε10...Το optional μονοδρομικο διαφορικο στην ιδια κασα δεν εχει κενα...και εκανα την τραμπα εκεινη την στιγμη αρκετες φορες...Το κενο που αφηνει το μαμα διαφορικο ειναι αρκετα μεγαλο ισως να ειναι και ολοκληρος ποντος...αυτο το κενο ηθελα να μαζεψω με την κυανο γιατι δεν ειχα το optional spool για πισω...Ειχα 2 απλα και ενα μονοδρομικο.Πηγε το μονοδρομικο μπροστα και μπλοκαρα το μαμα πισω.Τωρα που εχω τα shims, θα κανουν την δουλεια της κυανο χωρις το προβλημα να ξεκολησει ;)

Δεν το ειχα δει αυτο το ποστ...Αρκετα ενδιαφερον...Οποτε Νικο αν πας εκει και σου κανει την πατεντα, θελω κι εγω ενα σετακι :D Και ευχαριστουμε τον Νασσο που το ανεβασε οπως και να εχει καποια στιγμη θα χρησιμευσει 100%

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 25th, 2012, 10:57 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Αύγουστος 2nd, 2012, 4:52 pm
Δημοσιεύσεις: 76
Όνομα: Νικος
RC: MTA4 s28, E10 Drift
Motor: Both stock.
Λοιπον... το 15/25 πρεπει να ειναι το ιδανικο για την κατασκευη πανω στη "μαμα" κορωνα οπως το βλεπω... αν μετρησουμε τα δοντια 1 παρα 1 βγαινει 20 και 1 παρα 1 ειναι μεγαλο το κενο οποτε πρεπει να ειναι just το 25ρι... Μολις βρω και λιγο χρημα θα παω! 1000 ευχαριστω και απο εμενα στο Νασσο!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 26th, 2012, 6:47 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
και στον Νικο για τις πληροφοριες που ποσταρα πιο πανω!

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 26th, 2012, 12:45 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
"ειχα βαλει κυανο στα ρουλεμαν πανω στην κασα για να το κρατησω εκει που θελω και το αμαξι επαιζε μια χαρα μεχρι που χτυπησε τον τροχο στον τοιχο,ξεκολησε το ρουλεμαν απο την κυανο και αρχισε να χανει το πινιον αμεσως!"

Duke δεν κατάλαβα τι εννοούσες με την κόλλα... Νόμιζα πως την έβαλες στα ρουλεμάν του άξονα του pinion! Έτσι όπως το γράφεις είναι σαν να έφυγε το pinion από τη θέση του ενώ στην πραγματικότητα άρχισε να παίζει το διαφορικό. Σωστά το κατάλαβα τώρα?

"Το κενο που αφηνει το μαμα διαφορικο ειναι αρκετα μεγαλο ισως να ειναι και ολοκληρος ποντος..."
Εδώ εννοείς ένα χιλιοστό ή κάνω λάθος? Γιατί αν είναι πόντος δεν θα κάνεις δουλειά με τα shims... :D

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 26th, 2012, 1:15 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Νίκο με τα γρανάζια είναι λίγο πιο πολύπλοκα τα πράγματα... Και αυτό γιατί όταν αλλάζουν τα γρανάζια έχουμε να λύσουμε ένα πρόβλημα 2 διαστάσεων! Πρέπει να φέρουμε το διαφορικό στη σωστή θέση δεξιά αριστερά αλλά και το pinion μπρος πίσω...

Για να με καταλάβεις θα φέρω 2 παραδείγματα!

Αρχικά η Yokomo που έχει βγάλει γρανάζια CS για το μοντέλο της. Δίνει 4 επιλογές για το ποσοστό διατηρώντας το "βήμα" σταθερό όπως και τον αριθμό δοντιών στο pinion (Bevel). Επειδή δεν αλλάζει διάμετρο το pinion, δεν υπάρχει ανάγκη να μετακινηθεί το διαφορικό δεξιά αριστερά. Επειδή όμως η κορώνα του διαφορικού αλλάζει διάμετρο, πρέπει όσο ανεβαίνει το ποσοστό και μικραίνει η διάμετρος του διαφορικού, τόσο να πηγαίνει και το pinion προς τα πίσω έτσι ώστε να έρχεται σε επαφή με το διαφορικό! Στις φωτό πιο κάτω τα pinion δείχνουν ίδια, αλλά με μια πιο προσεκτική ματιά θα δεις πως έχουν στο πίσω μέρος τους έναν κομμάτι που μεγαλώνει όσο μεγαλώνει και το ποσοστό.

30T Ring/17T Bevel (30% στο Yokomo)
Εικόνα
27T Ring/17T Bevel (50% στο Yokomo)
Εικόνα
22T Ring/17T Bevel (80% στο Yokomo)
Εικόνα
20T Ring/17T Bevel (100% στο Yokomo)
Εικόνα

Μετά έχουμε την Thunder Tiger. Στα Sparrowhawk που είναι για onroad έχει γρανάζια 32/13 αν θυμάμαι καλά. Στα offroad που έχουν μεγαλύτερους τροχούς και πρέπει να ρίξει τη σχέση μετάδοσης φοράει γρανάζια 42/13. Όμως τα 2 διαφορικά έχουν ακριβώς την ίδια διάμετρο! Για να το κάνει αυτό έχει αλλάξει το "βήμα" δηλαδή έχει κάνει τα δόντια πιο μικρά, έτσι ώστε να χωρέσουν περισσότερα στην ίδια διάμετρο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα pinion αν και έχουν ίδια δόντια να έχουν διαφορετική διάμετρο και να πρέπει για να βάλεις το 42 στην θέση του 32 να το μετακινήσεις και προς το κέντρο του σασί έτσι ώστε να πατήσει στο πιο μικρό pinion.

Αν θες σε ένα γρανάζι να μειώσεις τα δόντια χωρίς να αλλάξεις την διάμετρο του, θα πρέπει να φτιάξεις πιο χοντρά δόντια δηλαδή να του αλλάξεις "βήμα". Πιο χοντρά δόντια όμως θα αυξήσουν την διάμετρο του pinion και θα πρέπει να μετακινήσεις το διαφορικό για να πατάει σωστά.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν είναι εύκολη δουλειά η κατασκευή γραναζιών και πως υπάρχουν πολλές επιλογές και λύσεις οι οποίες όμως θέλουν πολύ σωστή μελέτη και επιλογές...

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 26th, 2012, 1:21 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
οχι δεν εννοω χιλιοστο :P ισως να το παραεκανα λιγο με τον ποντο...παντως το κενο ειναι αρκετα πανω απο χιλιοστο.ναι το καταλαβες σωστα τωρα, κολλα εβαλα στα ρουλεμαν του διαφορικου για να το κρατησω σε επαφη με το pinion...

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 28th, 2012, 1:23 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
Τα shims μπηκαν στην θεση τους...χρειαστηκε 6 shims των 0.3Mm για να μπει ακριβως οποτε το κενο ηταν σχεδον 2mm...Υπεραρκετο για να χαλαει συνεχεια το Pinion...Μετα την τοποθετηση, παροτι αφησα το φθαρμενο Pinion, δεν υπαρχει κανενα προβλημα με την μεταδοση! Just my 2 cents ;)

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 29th, 2012, 8:37 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Αύγουστος 2nd, 2012, 4:52 pm
Δημοσιεύσεις: 76
Όνομα: Νικος
RC: MTA4 s28, E10 Drift
Motor: Both stock.
Νικο καταλαβα... μωρε μηπως να το αφησω ετσι? :P Αν κανουμε το μπροστα διαφορικο να εχει περισσοτερα δοντια?

Duke...χαιρομαι που δεν εχει θεμα και με φθαρμενο pinion γιατι και το πισω μου δεν ειναι και στα καλυτερα του και ειχα επιφυλαξεις... :P

Edit: Τι λετε για το 23Τ και το 21Τ της Yeah Racing...? 13$ πανε... θα αντεξει 21?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 30th, 2012, 2:13 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
Το δικο μου δουλευει απο οταν το πηρα με 20Τ.βεβαια απο μεταδοση εχω τους 2 κεντρικους αξονες σε αλουμινιο, μπρος πισω cvds και μεταλικους σταυρους στα διαφορικα...οποτε ποναγε μονο το pinion το οποιο πλεον λυθηκε...προχθες επαιξα λιγο στο κατρακειο και διαπιστωσα πως απο θεμα στροφων σε πολυ ανοιχτες στροφες το 20Τ μαλλον του πεφτει λιγο...Δεν ξερω ομως τι γινεται σε indoor πιστες οπου προοριζεται ασχετα αν αυτη την ατιγμη δεν υπαρχει καμια :P Νικο αν ανοιξει καμια να μας ενημερωσεις αμεσως!

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 30th, 2012, 2:25 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Αύγουστος 2nd, 2012, 4:52 pm
Δημοσιεύσεις: 76
Όνομα: Νικος
RC: MTA4 s28, E10 Drift
Motor: Both stock.
Νομιζω πως το πιο μεγαλο θεμα ειναι τα ρουλεμαν για το μοτερ ως ενα σημειο.. μεταδωση ο μπροστα μπηκε αλουμινιου περιμενω και τον μεγαλο... λες να του πεταξω ενα 21Τ η θα αρχισει να σκορπαει οποτε να παω στο 27ρι ξανα? Νομιζω δινει και η hpi για "μαμα" 21T ως option... τα cvds ποσο πανε και απο τι μοντελο ειναι?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 30th, 2012, 2:49 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
θα σε γελασω για τιμη.τα ειχε οταν το πηρα...βγαζει η HPI optional για το Ε10 και μετα βγαζει η Yeah racing(αυτα εχω εγω) και η atomic...τωρα πια ειναι τα καλητερα δεν ξερω.Εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος με αυτα της Yeah.εχουν περιθωρια να φανε dremmel αν χρειαστει αργοτερα με το Cs για να παρω εξτρα μοιρες αν και πρωτα πρεπει να φτιαξω την τιμονιερα για να φτασω στο σημειο να με εμποδιζουν τα cvds :P αυτα της yeah τα εχει το site που πηρα και τις ροδελες αν θυμαμαι καλα...αυτο που ειχα ποσταρει πιο πανω...

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 30th, 2012, 2:56 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
nghgeo έγραψε:

Σχετικά με τα μπόσικα στο μαμά διαφορικό που εξαφανίζονται στο μονοδρομικό σκεφτήτε κάτι απλό...
Το μαμά διαφορικό μπαίνει και παίζει με τα πλαστικά κουζινέτα. Αν είναι στην τσίτα ακριβώς, τότε μπορεί να μαγκώνει ή να φάει τα κουζινέτα νωρίς.
Το μονοδρομικό αντίθετα δεν νομίζω να το βάλει κανείς χωρίς ρουλεμάν, οπότε είναι και πιο ακριβές στην κατασκευή του...


Διαβαζα το θεμα απο την αρχη κι εφαγα φλασια...το μονοδρομικο στην συσκευασια του εχει και 2 Ρουλεμαν :D ιδια σε παχος με τα υπολοιπα...απλα για αυτο που ελεγες...και ρουλεμαν να μην εχεις φροντισει να βαλεις, στα εχει μεσα η συσκευασια...

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 30th, 2012, 12:26 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Σχετικά με το μοτέρ αν θυμάμαι καλά σε σασί με ρουλεμάν έπαιζε το 20t χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Καλοκαιράκι με 4500mAh μπαταρία ήθελε βέβαια το διαλειματάκι του να κρυώσει λίγο νομίζω. Αν το σασί γενικά είναι σε καλή κατάσταση δεν πιστέυω να έχει θέμα.

Μπορείς να βάλεις το Saturn 20t της ΗΡΙ ή ακόμα και 17t με λίγη προσοχή (ίσως και ένα ανεμιστηράκι). Πάνω κάτω τα φθηνά μοτέρ είναι τα ίδια. Καλύτερα βέβαια να βρεις κάποιο 23t να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

Όταν πρωτοξεκίνησα το drift πήγα και πήρα ένα ΤΤ01 κιτ καινούργιο (δεν ήθελα RTR για κανέναν λόγο). Όταν έμαθα μερικά πράγματα έδωσα σχεδών 100 ευρώ για αναβαθμίσεις. Άξονες, αμορτισέρ, διαφορικά, CVD, τιμονιέρες, carbon upper deck κτλ. Σχεδόν 1 μήνα μετά, αποφάσισα πως δεν με κάλυπτε το σασί και ασχολήθηκα με τον παππού. Το έχω το ΤΤ01 και το κοιτάζω 2 χρόνια τώρα γιατί δεν μου κάνει καρδιά να το πουλήσω αλλά ούτε και να το παίξω. Ο κολλητός μου ο Speedy είχε ένα τουμπανιασμένο Ε10 και ένα Sprint σχεδόν μαμά (όταν τον γνώρισα). Το Ε10 δεν το έχω δει ποτέ μου...

Για μένα δεν αξίζει να βελτιώνεις ένα μέτριο σασί. Ή θα πρέπει να σκάσεις τρελά λεφτά ή θα κάνεις πασαλίματα. Και αν με τα λεφτά που είναι να σκάσεις για να κάνεις μια σωστή βελτίωση παίρνεις καλύτερο σασί, τότε δεν πρέπει να παίζει 2η σκέψη. Sprint παίζουν μετ/να φθηνά. Βάλε ένα μοτεράκι αν θες και ρουλεμάν αλλά μέχρι εκεί. Αν πας να βελτιώσεις έστω και την μετάδοση μόνο θέλεις πολλά πράγματα για να γίνει σωστά και πάλι σαν του Sprint δεν θα είναι!

Πίστα υπάρχει στην Παιανία. Αύριο το απόγευμα θα πάω από εκεί με το "παππού" και θα έρθει και ο Μάριος με το MST το μπροστομότορο και ο Casper με το 3Racing το μπροστομότορο. Θα είναι και ο Χάρος με το Sprint το κεντρο-μπροστομότορο και λογικά και ο Άλεξ με το Tamiya TA05VDF το κεντρο-μπροστομότορο. Ευκαιρία να δείτε μερικά καλά σασί drift από κοντά! Αν το ψήνει κανείς να έρθει ας στείλει pm να κανονίσουμε!

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 1st, 2012, 4:35 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Αύγουστος 2nd, 2012, 4:52 pm
Δημοσιεύσεις: 76
Όνομα: Νικος
RC: MTA4 s28, E10 Drift
Motor: Both stock.
Ηρθαν και τα shims! Τα εβαλα πανω... ηθελαν διαφορετικα το καθενα... πισω με φθαρμενο 3x0.3mm και 1x0.2mm απο την αλλη πλευρα και μπροστα 3x0.3mm... ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ εγινε... τσουλαει εντελος διαφορετικα και μπαινει εντελος διαφορετικα... Επισης καμια σχεση η καταναλωση της μπαταριας... εβγαλα 50 λεπτα απο εκει που εβγαζα 40λεπτο και αν φυσικα χαρις τα ρουλεμαν... Video is coming soon! :)


Νικο θα το τολμισω μαλλον το 20t της hpi... αργοτερα ομως.. :) Φυσικα οπως το λες ως εκει.. τα βασικα μιας και το E10 δεν ειναι για περισσοτερα... το πηρα αποφαση.. Sprint 2 is on the way! Περιμενω να βγει η ασφαλεια στο αμαξι και σου στελνω να κανονισουμε για πιστα! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 3 από 5   [ 64 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com