Τώρα είναι Ιανουάριος 17th, 2018, 11:01 pm

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 5 από 5   [ 64 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 16th, 2013, 4:25 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Απρίλιος 12th, 2011, 2:42 pm
Δημοσιεύσεις: 144
ε βεβαια ειχε full understeer ρε boy...αφου το διαφορικο δεν σπρωχνει τον κωλο να διπλωσει ;)

_________________
306 1.6 16v---Eb4 rally game 2speed,inferno GT1,Ts4N .12EVO,Carisma GT14 Brushless Castle Creations 3s,Hpi E10 Yeah Racing 20T 3s---Walkera UflyS,Nine Eagles Free Spirit,Walkera Lama2-1,Trex450,Trex250(For sale)---Velocity T33 EDF, Eflite Ultimate 3D, Scorpio Mosquito Bomber, GG-models Karkaletsos trainer.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 17th, 2013, 4:04 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Προσωπικά δεν έχω δει τρομερές διαφορές στην συμπεριφορά ανάμεσα σε μπλοκέ και ελεύθερο διαφορικό πίσω σε γλιστερές επιφάνειες. Πιο έντονη διαφορά πιστεύω πως μπορεί να δει κάποιος μπροστά, παρά πίσω... Και αυτό γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις και το ελεύθερο συμπεριφέρεται σαν μπλοκέ. Σε μοκέτα ή με λάστιχα η ανάγκη για μπλοκέ πίσω είναι μεγαλύτερη κατά την γνώμη μου. Η διαφορά στην συμπεριφορά ανάμεσα σε μπλοκέ και ελεύθερο πίσω σε γλιστερές επιφάνειες είναι κατά την γνώμη μου στην αλλαγή πορείας, όπου το ελεύθερο εμφανίζει αρχικά μια απροθυμία και μετά κάνει την μετάβαση πιο απότομη κι λιγότερο ελεγχόμενη.

Αναφορικά με την ανάρτηση τώρα, ο περισσότερος κόσμος προτείνει η μούρη να είναι λίγο πιο χαμηλά από τον κώλο και γενικά μαλακά ελατήρια και λάδια έτσι ώστε να λειτουργεί η ανάρτηση και να γίνονται εύκολα μεταφορές βάρους στο σασί, αλλά αυτό σε κάποιες περιπτώσεις δεν δουλεύει απόλυτα... Θεωρητικά βάζοντας σκληρά ελατήρια για touring, επειδή δεν έχουμε τις ίδιες δυνάμεις πέδησης, στην πράξη δεν λειτουργεί η ανάρτηση σχεδόν καθόλου... Όμως ειδικά στις παραπάνω περιπτώσεις κάτι τέτοιο φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα!

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να ακυρώσω την συμβουλή του θοδωρή! Καλό είναι να δοκιμάζεις τα πάντα κατά την γνώμη μου και εκεί είναι και η ομορφιά του drift για μένα προσωπικά!

θοδωρή με τι σασί παίζεις έτσι? Με τι λάστιχα και σε τι επιφάνεια?

Ο καλύτερος τρόπος για να κόψεις την υποστροφή σε ένα μαμά Ε10, είναι να του βάλεις ένα μοτεράκι 20-23t κατά την γνώμη μου! :mrgreen:

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 18th, 2013, 9:46 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 8th, 2011, 1:28 am
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: stone(d) city
Όνομα: θοδωρης
RC: Xray
Motor: Novarossi-Rb-Argus-Werks
gs vision nitro με foam λαστιχα σε μια αυτοσχεδια πιστα στο παρκιν ενος καταστηματος.με λιγα λογια για πλακα.φυσικα δεν κανει cs για μεγαλο διαστημα ουτε μπαινει μαχαιρι στις στροφες(μαλλον δεν ειμαι ικανος εγω για κατι τετοιο) αλλα αμα παιζεις με το γκαζι και το τιμονι και το νιωσει παιζει ευχαριστα(αυτο ειναι και το ζητουμενο)

τις ρυθμισεις τις εκανα μια μερα διαβαζοντας κατι αρθρα για το drift στα 1/1 και ειπα να το δοκιμασω να δω αν δουλευει.αλλωστε προτιμω drift με nitro,δινει το αισθημα του αληθινου ο ηχος και ο καπνος.

οσον αφορα την επιφανεια δεν ξερω πως συμπεριφερεται στο πλακακι.ισως η σκληρη αναρτηση να μην κανει στο θεμα.το μπλοκε ομως πιστευω παιζει μεγαλο ρολο.οπως και να εχει τωρα εχεις με πολλα πραγματα να πειραματιστεις.δοκιμασε τα και πες μας

_________________
#Xray XB808 '09
#Novarossi N21R-BF Limited Edition
#RB EFRA 2045
#RB Racing Fuel
#BMS-620MG
#Futaba 4PL


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: HPI E10 Low budget upgrade!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 22nd, 2013, 2:05 am 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Φίλε μου καλέ Dante Ris, έχεις κάνει ένα μεγάλο λάθος (και δεν είναι οι ρυθμίσεις σου).

Δεν μπορείς να μεταφέρεις το setup από ένα nitro που παίζει με foam λάστιχα, σε ένα entry level ηλεκτρικό με πλαστικά λάστιχα... Το βάρος είναι τελείως διαφορετικό, η πρόσφυση και η συμπεριφορά των πλαστικών είναι τελείως διαφορετική από τα foam και τέλος η απόδοση της ροπής και ή ύπαρξη ή όχι συμπλέκτη και φρένων, κάνει τα πράγματα τελείως διαφορετικά...

Όπως και θεωρητικά είναι λάθος να μεταφέρεις ρυθμίσεις από 1:1 πισωκίνητα σε scale τετρακίνητο...
Και πάλι δεν λέω πως αυτό που έχεις κάνει είναι λάθος. Δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί με nitro καθόλου και δεν έχω άποψη, αλλά πιστεύω πως μπορεί να δουλεύει καλύτερα εξαιτίας των χαρακτηριστικών που ανέφερα παραπάνω.

Και κάτι για το τέλος. Από όσο έχω δει τελικά στα κανονικά 1:1 παίζουν με πολύ σφυχτές αναρτήσεις αλλά όχι και ανάλογα σκληρά ελατήρια. Ειδικά κάποιες φορές ορισμένοι παίζουν με σχετικά μαλακά έτσι ώστε να λειτουργεί λίγο παραπάνω η ανάρτηση και να γίνονται οι μεταφορές βάρους πιο εύκολα...

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 5 από 5   [ 64 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com