Τώρα είναι Σεπτέμβριος 27th, 2017, 12:54 am

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 19th, 2011, 8:58 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Το βήμα ενός γραναζιού υπολογίζεται ως εξής:(pitch)

pitch=αριθμός δοντιών / διάμετρος γραναζιού
π.χ. : 33/0.515 = 64.077669902912621359223300970874dp


http://scriptasylum.com/rc_speed/gear_calc.html

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 22nd, 2011, 2:13 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Μάιος 1st, 2011, 1:53 am
Δημοσιεύσεις: 51
Π.Χ. :

pitch = (tooth number) / (size in mm)

Έχουμε (tooth number) 42 δόντια γρανάζι ΔΙΑ συνολική διάμετρο γραναζιού (size in mm) 44mm = 25.4p (Mod 1)

Απ'οτι βρήκα ανήκει στην κατηγορία 32P - Mod 1 ,είναι σωστό ?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 23rd, 2011, 12:08 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Ιανουάριος 29th, 2011, 8:04 pm
Δημοσιεύσεις: 7
Μετέτρεψε τα εκατοστά σε ίντσες για να βρεις βήμα... ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 23rd, 2011, 8:46 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Ακριβώς.το Mod 0.98 (το Μod 1 δηλαδή) είναι 26,01 DP.Το πάλαι ποτέ βήμα των θερμικών :)
Τα υπόλοιπα κλασσικά πλέον βήματα είναι:

32p Kyosho-Tamiya παλιότερα μοντέλα 1970-1990+
42p Kyosho Tamiya-1990 έως και σήμερα
48p Kyosho-Losi-Associated,ΤΤ, κλπ αμερικάνικο βήμα
64p χρήση σε 1/12-1/16-1/18.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 17th, 2012, 6:39 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 5:51 pm
Δημοσιεύσεις: 193
πως βλεπω τι βημα εχει το πινιον μου σε περιπτωση που το ξεχασω?το μετραω σε ιντσες?

_________________
xray t3
schumacher mi1
dbx ve 2.0
hot bodies ve8


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 17th, 2012, 6:41 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 10th, 2011, 6:54 pm
Δημοσιεύσεις: 1461
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Όνομα: Μηνάς
RC: Team Losi 8ight 2.0
Motor: Picco P3R EVO
johnaras έγραψε:
πως βλεπω τι βημα εχει το πινιον μου σε περιπτωση που το ξεχασω?το μετραω σε ιντσες?

γραφει πανω.
48P π.χ

εαν δεν γραφει παιρνεις εαν Spur Gear 48P Και το βαζεις πανω στο πινιον βλεπεις εαν συμβαδιζουν τα δοντια..εαν οχι παιρνεις αλλο SPur Gear με διαφορετικο Βημα και βλεπεις.απλη και γρηγορη λυση.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 17th, 2012, 7:17 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 5:51 pm
Δημοσιεύσεις: 193
*Kezar* έγραψε:
johnaras έγραψε:
πως βλεπω τι βημα εχει το πινιον μου σε περιπτωση που το ξεχασω?το μετραω σε ιντσες?

γραφει πανω.
48P π.χ

εαν δεν γραφει παιρνεις εαν Spur Gear 48P Και το βαζεις πανω στο πινιον βλεπεις εαν συμβαδιζουν τα δοντια..εαν οχι παιρνεις αλλο SPur Gear με διαφορετικο Βημα και βλεπεις.απλη και γρηγορη λυση.

συνηθως δν γραφουν και συγκεκριμενα τα δικα μου οχι δυστηχως...θα το κανω ετσι οπως λες αλλα εχω την εντυπωση πως ειναι δυσκολο να το καταλαβεις

_________________
xray t3
schumacher mi1
dbx ve 2.0
hot bodies ve8


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 17th, 2012, 9:41 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 10th, 2011, 6:54 pm
Δημοσιεύσεις: 1461
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
Όνομα: Μηνάς
RC: Team Losi 8ight 2.0
Motor: Picco P3R EVO
johnaras έγραψε:
*Kezar* έγραψε:
johnaras έγραψε:
πως βλεπω τι βημα εχει το πινιον μου σε περιπτωση που το ξεχασω?το μετραω σε ιντσες?

γραφει πανω.
48P π.χ

εαν δεν γραφει παιρνεις εαν Spur Gear 48P Και το βαζεις πανω στο πινιον βλεπεις εαν συμβαδιζουν τα δοντια..εαν οχι παιρνεις αλλο SPur Gear με διαφορετικο Βημα και βλεπεις.απλη και γρηγορη λυση.

συνηθως δν γραφουν και συγκεκριμενα τα δικα μου οχι δυστηχως...θα το κανω ετσι οπως λες αλλα εχω την εντυπωση πως ειναι δυσκολο να το καταλαβεις


απο την στιγμη που δεν μπορει να συμβαδισει το ενα γραναζι με το αλλο δεν ειναι δυσκολο να το καταλαβεις ειναι πολυ απλο.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 18th, 2012, 12:36 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Από προσωπική εμπειρία μπορώ να πω πως τα 32P, 48P και 64Ρ διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους και είναι πολύ εύκολο να τα ξεχωρίσεις.

Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να πας στην σελίδα http://scriptasylum.com/rc_speed/gear_calc.html όπως είχε πει και ο Νάσσος στην αρχή και πάνω δεξια να βάλεις τον αριθμό των δοντιών και την διάμετρο του γραναζιού σε χιλιοστά και να πατήσεις calculate... Σε pinion που είναι πολύ μικρό, καλό είναι να μετρήσεις την δίαμετρο με παχύμετρο για να έχει ακρίβεια.

Κάποιες φορές το μάτι ξεγελά και η σύγκριση ανάμεσα σε ένα spur και ένα pinion όπως λες Μηνά μπορεί να μην είναι σωστή... Δεν εννοώ φυσικά να έχεις 48άρι pinion και 64 spur. Τότε θα καταλάβεις αμέσως την διαφορά. Αλλά για παράδειγμα η Tamiya στο ΤΤ01 χρησιμοποιεί τα mod0.6 που είναι 42Ρ αν δεν κάνω λάθος. Αν βάλεις ένα τέτοιο pinion πάνω σε ένα Spur που είναι 48Ρ δεν θα δεις εύκολα διαφορά με το μάτι και θα αναρωτιέσαι μετά γιατί τα τρώει συνέχεια... Ακόμα να αν βάλεις δίπλα δίπλα 2 pinion ένα mod0.6 και ένα 48P θέλει εκπαιδευμένο μάτι για να καταλάβεις την διαφορά!

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 18th, 2012, 12:49 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
H βασική διαφορά ανάμεσα στα 42 και 48 οπτικά διαφέρουν ελάχιστα,αλλά ηχητικά ακούς ότι κάτι δεν πάει καλά...καλό θα είναι πριν τρέξουμε το μοντέλο να κυλήσουμε με το χέρι το ένα γρανάζι με το άλλο και να διαπιστώσουμε αν ταιριάζουν,αν δηλαδή στην επαφή τους κατά τη περιστροφή, το πάτημά τους είναι ομαλό και χωρίς τραχύτητα ή θόρυβο.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 4th, 2012, 9:40 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
Καλησπέρα.

Σε βήμα 48p και 64p που υπερέχει το ένα και που το άλλο;

Και σε ποιές συνθήκες και τι είδους αυτοκίνητα προτιμάται το ένα από το άλλο;

Ευχαριστώ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 5th, 2012, 12:02 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Σε γενικές γραμμές ισχύει το "χοντρό-αραιό δόντι σε χώμα,ψιλό και λεπτό σε άσφαλτο.
Το "48άρι" είναι ένας συνδυασμός χρυσή τομή που λέμε.Είναι βήμα γενικής χρήσης,περισσότερο προσανατολισμένο για χώμα λόγω αντοχής αλλά και μικρών απωλειών.Συναντάται όμως και σε touring μοντέλα ειδικά σε ανοιχτά συστήματα μετάδοσης γιατί έχει αντοχή στη φθορά (πετραδάκια κλπ)χωρίς αξιοσημείωτες απώλειες.Το "64άρι" είναι καθαρά ασφάλτινο,και συνήθως προορίζεται και για μικρότερες κλίμακες όπως στην 1/12.Έχει λεπτότερα δόντια, λιγότερες απώλειες,αλλά και πιο ευαίσθητο στα ξένα σώματα.

Οι επιλογές του βήματος συνήθως είναι υπολογισμένες από τον κατασκευαστή,και δεν θα μπούμε στη διαδικασία επιλογής είδους βήματος σε κανένα εμπορικό μοντέλο,εκτός κι αν φτιάχνουμε ένα δικό μας μοντέλο από το μηδέν...

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 12 Δημοσιεύσεις ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com