Τώρα είναι Νοέμβριος 23rd, 2017, 1:05 am

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 2   [ 20 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 17th, 2011, 4:53 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Θα μιλήσουμε για το κομμάτι της γεωμετρίας του αυτοκινήτου που είναι το πιο εύκολα ρυθμίσιμο,..την σύγκλιση και την απόκλιση των τροχών.
Όπως βλέπουμε και στη φωτό οι μπροστινοί τροχοι του οχήματος όπως το κοιτάμε από πάνω,παρουσιάζουν μια σύγκλιση (το εμπρός μέρος τους κοιτάζει μέσα) ή αλλιώς toe in,ή απόκλιση (κοιτάζει έξω) το ονομαζόμενο toe out
Διάφοροι πειραματισμοί,τηλεμετρίες και άπειρες μετρήσεις έδωσαν σημαντικά στοιχεία για τη ρύθμιση της περίφημης γωνίας σύγκλισης/απόκλισης και πόσο που πρέπει να έχουν οι εμπρός τροχοί...το κλασσικό σχέδιο με την σύγκλιση των τροχών μπορεί να προσφέρει "ευθυβολία" και σταθερότητα στο οικογενειακό μας αμαξάκι,αλλά σε αγωνιστικούς ρυθμούς ή απλά αν ζητήσουμε "κάτι παραπάνω" θα απογοητευθούμε ή πιθανότατα να "αγοράσουμε" κάνα οικόπεδο...
Η διαφορά της ρύθμισης σε απόκλιση στις υψηλές ταχύτητες έχει να κάνει με τη δυναμική συμπεριφορά το οχήματος που αλλάζει 100% όταν αυτό απλώς κινείται με χαμηλή ταχύτητα.Στις υψηλές ταχύτητες με τις τάσεις ολίσθησης να καραδοκούν το να επιδιώκει κάποιος να στρίψει με τις "μαμά"ρυθμίσεις είναι σαν να ζητάει να πέσει από γκρεμό και μάλιστα να επιταχύνει κιόλας...
Τι συμβαίνει λοιπόν όταν τρέχουμε;απλούστατα,με στοκ ρυθμίσεις και "μαμα"σύγκλιση το όχημα φορτίζει όλο και περισσότερο τος εξωτερικό του τροχό αποφορτίζοντας όσο τρέχουμε όλο και περισσότερο τους άλλους τρεις...εδώ λοιπόν έρχεται η μοντίφα της απόκλισης: αποκλίνοντας,ο εσωτερικός τροχός αποκτά περισσότερη γωνία,άρα κλίση λιγώτερη κάστερ κρατώντας μέχρι και 30% πρόσφυση από ότι αν ήταν σε σύγκλιση,ταυτόχρονα όσο οι ταχύτητες αλλάζουν οι μικρομετατοπίσεις του πίσω άξονα επιδρούν θετικά στο στρίψιμο:με λίγα λόγια,μπαίνουμε γρήγορα,βγαίνουμε "φέτα",και όχι μπαίνουμε "φέτα" βγαίνουμε τρίμματα...
Πως όμως γίνεται αυτό:
Όταν στρίβει το όχημα είπαμε οι τροχοί φορτίζονται με δυνάμεις...δίνοντας ΑΠΟΚΛΙΣΗ στους εμπρός τροχούς,στις υψηλές ταχύτητες και στην υψηλή ολίσθηση βεβαίως-βεβαίως,ο εσωτερικός τροχός στρίβει περισσότερο από τον εξωτερικό,(και με την "πειραγμένη"απόκλιση ακόμα περισσότερο)άρα ολισθαίνει περισσότερο από το κανονικό "φρενάροντας κατα κάποοιο τρόπο το όχημα...και τι γίνεται αν ένα όχημα που στρίφει αρχίζεις και βρενάρεις τους εσωτερικούς του τροχούς;Απλά στρίβει πιο γρήγορα... ;)
Πως θα ξέρω τι μου χρειάζεται;Σύγκλιση ή απόκλιση;
Συγκλιση ή μηδενική απόκλιση χρειάζεται σε ένα όχημα με λίγες γωνίες κάμπερ,σύγκλιση πίσω και νορμάλ ταχύτητες...
Απόκλιση χρειάζεται σε ένα όχημα με μπόλικες γωνίες κάμπερ,σύγκλιση πίσω και υψηλές ταχύτητες.
Αρχικές ρυθμίσεις:Για να βρείτε το τι ακριβώς ταιριάζει στο όχημά σας πρέπει να αναρωτηθήτε τι ακριβώς θέλετε,γιατί το αμάξι σας ότι του πείτε θα κάνει,δεν έχει καμιά προτίμηση.Αρχικά ξεκινήστε με τις στοκ ρυθμίσεις και κάθε φορά ανεβάζοντας ρυθμό ρυθμίστε και τις γωνίες για σύγκλιση ή απόκλιση,προσέχοντας να μη φτάσετε σε υπερβολές γιατί θα εισπράξετε υπερβολικές συμπεριφορές.Το ζήτημα είναι να βελτιώσετε τη συμπεριφορά του όχι να το κάνετε χειρότερο...


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 17th, 2011, 6:29 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Καλο θα είναι να διαβάσετε και για το περίφημο Άκκερμαν μιας και είναι σε μεγάλη σχέση με το νόημα της σύγκλισης/απόκλισης...επηρεάζει και τη γωνία κάμπερ φυσικά όπως και την κάμπερ,για το λόγο αυτό αν αλλάζει μια παράμετρος πρέπει να προσαρμόζονται και στη νέα κατάσταση όλα μαζί...Γι'αυτό πρέπει να ρυθμίζονται με μικρομετρικές κινήσεις και όχι "όσο αλεύρι σηκώσει"... ;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 19th, 2011, 1:19 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Μάιος 17th, 2011, 1:17 am
Δημοσιεύσεις: 51
Ευχαριστώ Νάσο για θέμα που άνοιξες με αφορμή ενδεχομένως και την ερώτησή μου..
Όπως παρατηρώ το αυτοκίνητο, αν θυμάμαι καλά, παρατηρώ στους μπροστινούς τροχούς απόκλιση και σύγκλιση στους πίσω τροχούς..αυτό μπορείς να "μαντέψεις" τι αποτέλεσμα θα έπρεπε να δώσει..? (στοκ ρυθμίσεις)
Και σήμερα που έκανα βόλτα με το αυτοκίνητο στο ΣΕΦ, προβληματιζόμουν από την οδηγική συμπεριφορά του. π.χ. Ανοίγοντας τέρμα γκάζι σε ευθεία, το παραμικρό άγγιγμα του τιμονιού θα είχε σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάσει την ευστάθεια και στην καλύτερη να γυρίσει τετακέ στη χειρότερη να αρχίσει τις τούμπες..δηλαδή η παραμικρή κίνηση του τιμονιού πάνω από μια ορισμένη ταχύτητα είχε σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μη στρίψει ποτέ αλλά να κάνει κάποιο τετακέ...
σχετικά με το κάμπερ αν θυμάμαι καλά είναι ρυθμισμένος στους μπροστινούς τροχούς στις 2 ή 2,5 μοίρες (ίσως να θυμάται καλύτερα ο Δημήτρης) και λιγότερο πίσω..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 19th, 2011, 8:23 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. :)
Σόρρυ,αλλά δεν έχω φτάσει σε εκείνο το πνευματικό επίπεδο που να "μαντεύω" τι συμπεριφορά έχει ένα μοντέλο ακούγοντας για σύγκλιση και απόκλιση. :mrgreen:
Και βασικά για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα,θα πρέπει να μας πεις τι μοντέλο είναι,και τι πράγματα φοράς πάνω...

Πολύ γενικά,ένα μοντέλο με σύγκλιση πίσω/απόκλιση μπροστά, έχει κατευθυντικότητα στην ευθεία και γρήγορο στρίψιμο στις στροφές,αλλά από τη θεωρία μέχρι τη πράξη μπορεί το αποτέλεσμα να είναι πολύ διαφορετικό...γιατί δεν γνωρίζουμε για τι μοντέλο μιλάς...ασφάλτινο; rally game; τετρακίνητο,πισωκίνητο ή προσθιοκίνητο; :?:
Και μην ξεχνάτε,είναι ΑΛΛΟ πράγμα το εργοστασιακό μοντάρισμα που απλά κατά 99% παίζει παντού χωρίς όμως να χαλάει τίποτα,άλλο πράμα να στήνω αμάξι για τη (κάθε) πίστα,και ΠΟΛΥ ΑΛΛΟ πράμα για την αλάνα...
Πάμε ξανά στο δικό σου:το να σου κάνει τετ-α-κε στην ευθεία,μόνο με 2 συνθήκες κάθε μοντέλο το κάνει:άσφαλτος παρκέ/υπερβολική δύναμη,ή πολύ "νευρικό τιμόνι"...πιθανότατα νά είναι συνδυασμός και των 2 παραμέτρων οπότε θα πρέπει να μειώσεις την "ξυραφένια συμπεριφορά του" και να αυξήσεις και την πρόσφυσή του.
Αν έχεις λύσει το πρόβλημα της πρόσφυσης τότε να ξεκινήσουμε ενδεικτικά με ένα βασικό σετάπ κλασσικού ασφάλτινου τετρακίνητου,πχ FW-05-06 :
(ΠΡΟΣΟΧΗ όμως! όλα αυτά ισχύουν αφού προηγουμένως έχεις σιγουρευτεί πως το αμάξι είναι "ίσιο" και οι τροχοί με φουλ φορτίο-καύσιμο κλπ πατάνε ταυτόχρονα στο έδαφος ανά άξονα)
Κάμπερ Ε/Π : 1,5/2 μοίρες.
Σύγκλιση Ε/Π 0/2 μοίρες.
Κάστερ 12 μοίρες.
λάδια αμορτισσέρ: 350-400-500 (εδώ πειραματίζεσαι γιατί δεν ξέρω πως θες το αμάξι)
ελατήρια: μέτρια πίσω,σκληρά μπροστά (αλλά και δώ πειραματίζεσαι γιατί δεν ξέρω πως θες το αμάξι)
Να τονίσω για ακόμα μια φορά πως τα νούμερα είναι τελείως ενδεικτικά και δεν έχουν και τόση σημασία αν:
-Έχει σκόνη στην άσφαλτο ή γενικά εκει που παίζεις γλυστράει,ή έχεις πολύ σκληρά λάστιχα...
-το αμάξι είναι στραβό ή κακοφτιαγμένο,πχ λάθος μήκος σε αμορτισσέρ
-έχει στραβό σασσί ή δεν πατάνε οι τροχοί σωστά
-έχει υπερβολικές γωνίες κάμπερ σύγκλιση κλπ οπότε και φέρεται υπερβολικά...
-όλα τα κινούμενα μέρη του (ψαλίδια αμορτισσέρ ντίζες,κλπ)δεν κινούνται 100% ομαλά και χωρίς να μαγκώνουν.
-έχει υπερβολικούς τζόγους στους τροχούς και στο σύστημα διεύθυνσης.
-ο οδηγός δεν έχει εξοικειωθεί με το αμάξι και τη συμπεριφορά του.

Αυτά τα ολίγα από μένα,αν και πήγαμε πολύ οφ τόπικ,διάβασέ το και άνοιξε ένα νέο θέμα με το μοντέλο που έχεις να τα πούμε εκεί!

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 28th, 2012, 9:37 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
"......Όταν στρίβει το όχημα είπαμε οι τροχοί φορτίζονται με δυνάμεις...δίνοντας ΑΠΟΚΛΙΣΗ στους εμπρός τροχούς,στις υψηλές ταχύτητες και στην υψηλή ολίσθηση βεβαίως-βεβαίως,ο εσωτερικός τροχός στρίβει περισσότερο από τον εξωτερικό,(και με την "πειραγμένη"απόκλιση ακόμα περισσότερο)άρα ολισθαίνει περισσότερο από το κανονικό "φρενάροντας κατα κάποοιο τρόπο το όχημα...και τι γίνεται αν ένα όχημα που στρίφει αρχίζεις και βρενάρεις τους εσωτερικούς του τροχούς;Απλά στρίβει πιο γρήγορα... ;) ......"

Καθώς στρίβει ένα αυτοκίνητο, ο εξωτερικός μπροστινός τροχός είναι αυτός ο οποίος δέχεται τις περισσότερες δυνάμεις (λόγω μετατόπισης του κέντρου βάρους - αδράνεια) και υποθέτω και ο υπεύθυνος για τη σωστή πρόσφυση του αυτοκινήτου (μαζί με τον εξωτερικό οπίσθιο τροχό).

Όταν το αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο με απόκλιση μπροστά, ο τροχός αυτός (ο εξωτερικός) έχει μικρότερη γωνία κλίσης-στρέψης (από την περίπτωση στην οποία είχαμε επιλέξει σύγκλιση μπροστά ή απλώς μηδενική σύγκλιση) άρα το αμαξάκι στρίβει λιγότερο.

Με βάση τα δύο παραπάνω επιχειρήματα, πώς λοιπόν μπορεί η απόκλιση μπροστά να διορθώσει φαινόμενα υποστροφής;

Οντως ο εσωτερικός τροχός συμπεριφέρεται σαν "φρένο" αφού στρίβει περισσότερο, αλλά δεν είναι ο τροχός ο οποίος τη στιγμή εκείνη έχει να "σηκώσει" το μετατοπισμένο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάρτιος 29th, 2012, 10:37 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Πρόσεξε,ο εξωτερικός τροχός δεν είναι ότι στρίβει λιγότερο,στρίβει όσο μπορεί να στρίψει ,απλά ο εσωτερικός είναι που στρίβει περισσότερο...αντίθετα τώρα,στις Υπερ υψηλές ταχύτητες δεν θες απόκλιση αλλά ΣΥΓΚΛΙΣΗ..απλά γιατι σε αυτές τις ταχύτητες δε σε ενδιαφέρει τόσο το στρίψιμο,(αλλάζει και η τεχνική στριψίματος)αλλά η όσο το δυνατόν σταθερότητα στρίβοντας με πολλά και "πατημένος" - in power που λέμε...

Με λίγα λόγια με απόκλιση έχεις "τιμόνια" σε κλειστά κομμάτια ΜΕΣΑ στη στροφή ενώ με σύγκλιση έχεις τιμόνια στο "έμπα"και λιγότερα στο "έβγα"...αν μάλιστα 2 ίδια οχήματα στημένα με απόκλιση το ένα και σύγκλιση το άλλο αλλά με οδηγούς διαφορετικού στυλ,μπορεί να κάνουν και παραπλήσιους χρόνους..είναι καθαρά θέμα οδήγησης,απλά κάπου υπάρχει και το μέτρο* γιατί οι υπερβολές οδηγούν σε χάσιμο χρόνου....αλλά αν δεν δοκιμάσει κανείς ό,τι και να του λένε οι ειδήμονες θα μείνει με την απορία.


* κι όταν λέμε μέτρο το εννοούμε: σετάρουμε με 0 σύγκλιση/απόκλιση και ρυθμίζουμε + ή - κατά 0,5-1 μοίρα και αυτό είναι όλο! το να έχουμε +- 10 μοίρες δεν είναι ρύθμιση είναι ένα αμάξι που κάνει ό,τι θέλει στην παραμικρή μεταβολή...απλά,ένα χάλι... ;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 20th, 2012, 9:03 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Δεκέμβριος 5th, 2011, 4:14 pm
Δημοσιεύσεις: 160
Όλα καλά ως εδώ.

Και τι γίνεται τώρα με τη σύγκλιση στους πίσω τροχούς;

Αυτή υπάρχει μόνο για την κατευθυντικότητα και τη σταθερότητα στην ευθεία;

Επηρεάζει καθόλου το κράτημα στην είσοδο και στην έξοδο της στροφής με γκάζι ή χωρίς; Και αν ναι πως;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 20th, 2012, 11:43 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Nαι,επηρεάζει την ευστάθεια του οχήματος,και συνήθως έχουμε από 0 ή πιο συνηθισμένα 1-3μοίρες σύγκλιση και ΠΟΤΕ απόκλιση.Με σύγκλιση σε όλες τις καταστάσεις είτε στροφή είτε ευθεία νιώθεις το αμάξι "βιδωμένο" στο πίσω μέρος.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 20th, 2012, 11:55 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 11th, 2011, 7:29 pm
Δημοσιεύσεις: 494
RC: ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
Motor: ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ
ολα καλα και ωραια για τα on ..... :twisted: για τα off.... :?: :?: :?: για ξεκινα και γραφε..... ευχαριστω εκ των προτερων..... :mrgreen: :D :P :shock:

_________________
ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ - ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 21st, 2012, 9:29 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Τα ίδια ισχύουν και στο χώμα. :)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 21st, 2012, 11:38 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Μάιος 30th, 2011, 6:11 pm
Δημοσιεύσεις: 142
Καλημερα και απο μενα.Μια ερωτηση γιατι δεν τα εχω ξεχωρισει ακομα δυστυχως τα <<περι στησιματος>>.Ποια η διαφορα αναμεσα σε camber και toe-in,toe-out ?? Απο ποια θα επρεπε να ξεκινησει καποιος εφοσον εχει ακομα τα εργοστασιακα setup :?

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 21st, 2012, 1:46 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 6:07 pm
Δημοσιεύσεις: 623
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Δημήτρης
RC: team losi 8ight eu
Motor: picco p3r evo
καλημερα mitsakos1895 και καλως ηλθες στο φορουμ μας...το καμπερ ειναι η κλιση που εχουν οι τροχοι οταν τους κοιτας απο πανω δηλαδη μεσω αυτου ρυθμιζεις ποσο πελμα να παταει στο εδαφος οταν το αμαξι στριβει.το τοε ειναι η κλιση που εχουν οι τροχοι οταν τους κοιτας απο μπροστα δηλαδη να ειναι λιγο "αληθορες" οι ροδες να στο εξηγησω απλα. συνηθως οι μπροστα ροδες ανοιγουν και οι πισω κλεινουν.
το στησιμο μαλλον πρεπει να το ξεκινησεις απο τα καμπερ.

_________________
Φόρουμ μοντελισμου www.rc-tunerz.com
team losi 8ight eu
picco p3r evo
futaba 2pl


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 21st, 2012, 2:32 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
felekeas έγραψε:
καλημερα mitsakos1895 και καλως ηλθες στο φορουμ μας...το καμπερ ειναι η κλιση που εχουν οι τροχοι οταν τους κοιτας απο πανω δηλαδη μεσω αυτου ρυθμιζεις ποσο πελμα να παταει στο εδαφος οταν το αμαξι στριβει.το τοε ειναι η κλιση που εχουν οι τροχοι οταν τους κοιτας απο μπροστα δηλαδη να ειναι λιγο "αληθορες" οι ροδες να στο εξηγησω απλα. συνηθως οι μπροστα ροδες ανοιγουν και οι πισω κλεινουν.
το στησιμο μαλλον πρεπει να το ξεκινησεις απο τα καμπερ.



Απαράδεκτοι και οι 2...ο πρώτος δε διαβάζει,ο δεύτερος αδιάβαστος....διαβάστε το αρχικό πόστ.
Και αύριο με τον κηδεμόνα σας! :D

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 21st, 2012, 5:18 pm 
Pit Stopper
Pit Stopper
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 6:07 pm
Δημοσιεύσεις: 623
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Όνομα: Δημήτρης
RC: team losi 8ight eu
Motor: picco p3r evo
Ρωτησε τη διαφορα αναμεσα στο καμπερ και το τοε... προσπαθησα να την εξηγησω οπως μπορουσα Νασσο...

_________________
Φόρουμ μοντελισμου www.rc-tunerz.com
team losi 8ight eu
picco p3r evo
futaba 2pl


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Μάιος 21st, 2012, 5:59 pm 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Μάιος 30th, 2011, 6:11 pm
Δημοσιεύσεις: 142
nassosFF-3 έγραψε:
felekeas έγραψε:
καλημερα mitsakos1895 και καλως ηλθες στο φορουμ μας...το καμπερ ειναι η κλιση που εχουν οι τροχοι οταν τους κοιτας απο πανω δηλαδη μεσω αυτου ρυθμιζεις ποσο πελμα να παταει στο εδαφος οταν το αμαξι στριβει.το τοε ειναι η κλιση που εχουν οι τροχοι οταν τους κοιτας απο μπροστα δηλαδη να ειναι λιγο "αληθορες" οι ροδες να στο εξηγησω απλα. συνηθως οι μπροστα ροδες ανοιγουν και οι πισω κλεινουν.
το στησιμο μαλλον πρεπει να το ξεκινησεις απο τα καμπερ.



Απαράδεκτοι και οι 2...ο πρώτος δε διαβάζει,ο δεύτερος αδιάβαστος....διαβάστε το αρχικό πόστ.
Και αύριο με τον κηδεμόνα σας! :D

Και ποια ειναι η διαφορα ??? Και οι 2 ουσιαστικα αδικαιολογιτως αδιαβαστοι :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 2   [ 20 Δημοσιεύσεις ]
Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com