Τώρα είναι Νοέμβριος 24th, 2017, 11:31 pm

Ώρα




Σύνδεση


Anonymous


Αναζήτηση


Σύνδεσμος Δ. Συζήτησης

Σύνδεσμοι

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

phpbbgr.com

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
phpbbgr.com









Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 11 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 27th, 2012, 11:29 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού

Εγγραφή: Νοέμβριος 30th, 2011, 9:21 pm
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Παντου και πουθενα
Όνομα: Γιωργος
RC: Losi 8ight 3.0,Κyosho Dbx with TT 28pro
Motor: Alpha club racer,TT 28pro,Alpha s852
Με αφορμη ενα ψαλσημο που ακουσα σε εναν αγωνα αποφασησα να μοιραστω μαζι σας :geek: ορισμενα βασικα tip που πρεπει να εφαρμοζουμε....Αυτοι οι κανονες ή τουλαχιστον οι περισσοτεροί πρεπει να εφαρμοζωνται για δικο μας οφελος.

Δεν εχουμε ολοι το ιδιο χερι,το ιδιο στυλ και τον ιδιο τροπο οδηγησης...Αλλα αυτα τα tip τα τηρει το 99% των οδηγων...Στο αλλο 1% ειμαι και εγω :lol: ....
Και ξεκιναμεεεεε

1 Τις περισσοτερες στροφες πρεπει να τις παιρνουμε οσο το δυνατον πιο κλειστα και πανω στο κεμπ γινεται για να μην μας παιρνανε ΕΙΔΙΚΑ σε τελικο.Αν καταφερουμε να το κανουμε αυτο σε καθε στροφη με αναλογο φρεναρισμα ή ρολαρισμα διατηρουμε την θεση μας εκτος απροοπτων και αφηνουμε τους αλλους πισω μας να σκοτωνονται.

2 Προσπαθουμε να γκαζωνουμε τοσο πριν τα αλματα ωστε να προσγειωνομαστε στο κατεβασμα του αλματος για να εχουμε λιγοτερη ταλαιπορηση στο σασι μας αλλα με αυτο τον τροπο το αμαξι "φευγει'' με φορα λογω της ταχυτητας που ειχε απο το αλμα.

3 Στα αλματα πηγαινουν γκαζωμενοι(#2) και αφηνουμε το γκαζι ΜΟΛΙΣ ανεβαινει πανω ωστε να σκασουμε εκει που θελουμε(ή οπου φτασει).Αφηνωντας το γκαζι μολις ανεβει εχουμε το περιθωριο να αλλαξουμε το που κοιταει η "μουρη" ωστε να σκασουμε κατω με τον καλυτερο δυνατο τροπο.

4 Στις κλειστες στροφες προτιμαμε να μπαινουμε με ρολαρισμα και να 'ανοιγουμε' μολις ισιωσουμε το αυτοκινητο για να μην μας φευγει ο πισινος..+Οτι πρεπει να μπαινουμε κλειστα (#1)

#5 Στις ευθειες προτιμαμαι να παιρνουμε την δεξια πλευρα(αν ειναι αριστερα η στροφη που ακολουθει)ή την αριστερη(αν ειναι δεξια η στροφη που ακολουθει) για να κοβουμαι γρηγορα,να μπαινουμε με ρολαρισμα(αφου προηγηθει φρεναρισμα για να μιωθει η ταχυτητα :twisted: αρκετα ωστε να μην μας πεταξει εξω).Ενα παραδειγμα....Αν εχουμε δυο αμαξια και παρει το ενα την αριστερη πλευρα και το αλλο την δεξια(Αριστερη στροφη)Το αμαξι που εχει παρει την αριστερη στροφη θα χρειαστει να φρεναρει πιο μπροστα απο το αμαξι που εχει παρει την δεξια γιατι θα τον πεταξει εξω η στροφη.Ενω το αμαξι που εχει παρει την δεξια στροφη θα ρολαρει και θα μπει...Χωρις να τον πεταξει αν κοψει γρηγορα αριστερα χωρις να τουμπαρει.

#6 Στις στροφες 90 μοιρων φρεναρουμε(χωρις να σταματησει το αμαξι)και ρολαρουμε με ελαφριες γκαζιες για να μην σταματησει τελειως ανεβαινοντας ή παντωνας στο κεμπ.

7 Οταν φρεναρουμε στην ευθεια παταμε την σκανδαλη επαναλαμβανομενα ή ενεργοποιουμαι το ABS(οσοι εχουν) για δυο λογους...Οταν κραταμε πατημενη την σκανδαλη στο φρενο οι ροδες απλα σταματανε και το αμαξι συνεχιζει μεχρι να κοψει τελειως και εχωντας της ροδες σταματημενες απλα καιμε τα λαστιχα μας τζαμπα...Προσωπικα εφαρμοζω ενα συστημα που εκανα ωρες να το τελειωπησω...Εχω ρυθμισει τα φρενα απο τα τακακια ετσι ωστε οταν φρεναρω να μην σταματανε οι ροδες αλλα να κοβει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γρηγορα ταχυτητα διατηρωντας τις ροδες σε κινηση..

8 Προσπαθουμε να μην παιζουμε με γκαζιες γιατι και ταλαιπορουμαι το μοτερ και δεν προσφερει τιποτα..Προσπαθουμε να παιζουμε ευθεια=γκαζι..στροφη=φρενο,ρολαρισμα...Ευθεια γκαζι..κλπ...Με αυτο τον τροπο ειμαστε πολυ πιο γρηγοροι και δεν παιδευομαστε ουτε εμεις ουτε το μοτερ..



Αυτα απο εμενα :| ..Ολα οσα εγραψα ειναι απο την προσωπικη μου εμπειρια(εστω και 1ως χρονου) στις πιστες....Σε ορισμενα οπως το #4,#5 ειναι θεμα set-up..Αν παιζαμε ομως με ενα ουδετερο set-up ολοι αυτο ειναι το σωστο....Πιστευω να καλυψα οσους πρωτο αρχιζουν σε αγωνες...Και πιστευω πιο εμπειροι να βοηθησουν προσθετωντας...Ξερω επισης οτι ορισμενες περιπτωσεις σε στροφες μετα την ευθεια δεν της εγραψα και αλλα....Απλα εδωσα βαση στα πιο απλα και βασικα tip εχωντας στο μυαλο μου μια τυπικη πιστα χωρις υπερπαραγωγες( :mrgreen: )

_________________
Team Losi Racing
TLR 8ight 3.0
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από Garakis και Νοέμβριος 27th, 2012, 11:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 27th, 2012, 11:57 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Μάιος 7th, 2012, 2:27 pm
Δημοσιεύσεις: 314
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Όνομα: Άρης
RC: TT EB4 s2 PRO (new version), TT Sparrowhawk XB
Motor: TT Pro 21BX-R, Route246 120A esc + 5000kv motor bl
Πολυ ωραιο θεμα και ειναι επισης καλο να υπαρχουν τα βασικα Driving Tips στο φορουμ!
Για καποιο λογο με βρισκεις απολυτα συμφωνο με τα tips που γραφεις.. :P (μηπως επειδη ειμαι και εγω στο 1%? :lol: ) Η αγαπημενη μου τεχνικη μεχρι στιγμης ειναι στην ευθεια φουλ γκαζι και φτανοντας στη στροφη φρενο πετωντας κωλο (μολις φτασει στη στροφη), ξανα φουλ γκαζι και ουτο καθεξης! :P Τωρα με την DX3R, πρεπει να αρχισω να παιζω και με το ABS που λες.. Αρκετα χρησιμο αυτο..! :)
Θα μου αρεσε να ακουσω και το στυλ οδηγησης και των αλλων ''αγωνιαριδων'' του φορουμ! :mrgreen:

_________________
Thunder Tiger Sparrowhawk TTR XB (Brushless Route 246/Kyosho 120A esc + 5000kv motor ;))
Thunder Tiger EB4 s2 PRO NEW VERSION Buggy (s2.5 PRO) 8-)
F-22 Raptor Homemade From DEPRON

Spektrum DX3R !! :D
GRP and ProLine Tyres!!
RB Fuels!!
Robbe Roxxy batteries
ΕικόναΕικόνα
Εικόνα Εικόνα Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 28th, 2012, 11:25 am 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Garakis έγραψε:
Με αφορμη ενα ψαλσημο που ακουσα σε εναν αγωνα αποφασησα να μοιραστω μαζι σας :geek: ορισμενα βασικα tip που πρεπει να εφαρμοζουμε....Αυτοι οι κανονες ή τουλαχιστον οι περισσοτεροί πρεπει να εφαρμοζωνται για δικο μας οφελος.

Καλά αυτά που έγραψες γαράκη αλλά όχι πάντα εφαρμόσιμα...σου παραθέτω με κίτρινο...

Δεν εχουμε ολοι το ιδιο χερι,το ιδιο στυλ και τον ιδιο τροπο οδηγησης...Αλλα αυτα τα tip τα τηρει το 99% των οδηγων...Στο αλλο 1% ειμαι και εγω :lol: ....
Επειδή δεν έχουν όλοι οι οδηγοί το ίδιο χέρι για αυτό το λόγο υπάρχουν τα γρουπ των οδηγών ανάλογα με τους χρόνους τους...οι γρήγοροι με τους γρήγορους και οι αργοί με αργούς...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΓΚΡΟΥΠ,ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΛΥΤΑΡΧΗ!

Και ξεκιναμεεεεε

1 Τις περισσοτερες στροφες πρεπει να τις παιρνουμε οσο το δυνατον πιο κλειστα και πανω στο κεμπ γινεται για να μην μας παιρνανε ΕΙΔΙΚΑ σε τελικο.Αν καταφερουμε να το κανουμε αυτο σε καθε στροφη με αναλογο φρεναρισμα ή ρολαρισμα διατηρουμε την θεση μας εκτος απροοπτων και αφηνουμε τους αλλους πισω μας να σκοτωνονται.

Πολύ γενικό συμπέρασμα,και εξαρτάται από τη πίστα-πόσο γρήγορη ή "σφιχτή" είναι-και φυσικά πόσο καλά/προπονημένος είσαι...αν τα τηρήσεις σε Α τελικό αυτά απλά θα σκοτώνεσαι μόνος σου να φτάσεις τον...προτελευταίο...

2 Προσπαθουμε να γκαζωνουμε τοσο πριν τα αλματα ωστε να προσγειωνομαστε στο κατεβασμα του αλματος για να εχουμε λιγοτερη ταλαιπορηση στο σασι μας αλλα με αυτο τον τροπο το αμαξι "φευγει'' με φορα λογω της ταχυτητας που ειχε απο το αλμα.

Και πάλι γενικότητα...το σασσι είναι για να ταλαιπωρείται καλό μου παιδί όχι για...βιτρίνα! και αν γκαζώσεις σε ένα "πισώβαρο"αμάξι θα διαγράψεις μια εντυπωσιακή...τούμπα...το μυστικό είναι ΡΟΗ στην οδήγηση και όχι σα να έχει το αμάξι λόξυγγα...

3 Στα αλματα πηγαινουν γκαζωμενοι(#2) και αφηνουμε το γκαζι ΜΟΛΙΣ ανεβαινει πανω ωστε να σκασουμε εκει που θελουμε(ή οπου φτασει).Αφηνωντας το γκαζι μολις ανεβει εχουμε το περιθωριο να αλλαξουμε το που κοιταει η "μουρη" ωστε να σκασουμε κατω με τον καλυτερο δυνατο τροπο.

Ξαναμανα γενικότης...δε λες για τι άλμα και ποσο μεγάλο,γενικά αν αφήσεις το γκάζι σκας με τη μούρη ή το...λεξάν...και δεν είναι σοβαρό driving tip να συμβουλεύεις να σκάσει "όπου νά'ναι...

4 Στις κλειστες στροφες προτιμαμε να μπαινουμε με ρολαρισμα και να 'ανοιγουμε' μολις ισιωσουμε το αυτοκινητο για να μην μας φευγει ο πισινος..+Οτι πρεπει να μπαινουμε κλειστα (#1)

#5 Στις ευθειες προτιμαμαι να παιρνουμε την δεξια πλευρα(αν ειναι αριστερα η στροφη που ακολουθει)ή την αριστερη(αν ειναι δεξια η στροφη που ακολουθει) για να κοβουμαι γρηγορα,να μπαινουμε με ρολαρισμα(αφου προηγηθει φρεναρισμα για να μιωθει η ταχυτητα :twisted: αρκετα ωστε να μην μας πεταξει εξω).Ενα παραδειγμα....Αν εχουμε δυο αμαξια και παρει το ενα την αριστερη πλευρα και το αλλο την δεξια(Αριστερη στροφη)Το αμαξι που εχει παρει την αριστερη στροφη θα χρειαστει να φρεναρει πιο μπροστα απο το αμαξι που εχει παρει την δεξια γιατι θα τον πεταξει εξω η στροφη.Ενω το αμαξι που εχει παρει την δεξια στροφη θα ρολαρει και θα μπει...Χωρις να τον πεταξει αν κοψει γρηγορα αριστερα χωρις να τουμπαρει.

Μόλις σε πάρουν χαμπάρι πως οδηγείς έτσι,απλά θα σου ρίχνουν γύρο κάθε 3 και λίγο...


#6 Στις στροφες 90 μοιρων φρεναρουμε(χωρις να σταματησει το αμαξι)και ρολαρουμε με ελαφριες γκαζιες για να μην σταματησει τελειως ανεβαινοντας ή παντωνας στο κεμπ.

7 Οταν φρεναρουμε στην ευθεια παταμε την σκανδαλη επαναλαμβανομενα ή ενεργοποιουμαι το ABS(οσοι εχουν) για δυο λογους...Οταν κραταμε πατημενη την σκανδαλη στο φρενο οι ροδες απλα σταματανε και το αμαξι συνεχιζει μεχρι να κοψει τελειως και εχωντας της ροδες σταματημενες απλα καιμε τα λαστιχα μας τζαμπα...Προσωπικα εφαρμοζω ενα συστημα που εκανα ωρες να το τελειωπησω...Εχω ρυθμισει τα φρενα απο τα τακακια ετσι ωστε οταν φρεναρω να μην σταματανε οι ροδες αλλα να κοβει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γρηγορα ταχυτητα διατηρωντας τις ροδες σε κινηση..

8 Προσπαθουμε να μην παιζουμε με γκαζιες γιατι και ταλαιπορουμαι το μοτερ και δεν προσφερει τιποτα..Προσπαθουμε να παιζουμε ευθεια=γκαζι..στροφη=φρενο,ρολαρισμα...Ευθεια γκαζι..κλπ...Με αυτο τον τροπο ειμαστε πολυ πιο γρηγοροι και δεν παιδευομαστε ουτε εμεις ουτε το μοτερ..

Βασικά μαθαίνεις να οδηγείς στρωτά προσαρμόζοντας την οδήγησή σου σε κάθε γύρο.



Αυτα απο εμενα :| ..Ολα οσα εγραψα ειναι απο την προσωπικη μου εμπειρια(εστω και 1ως χρονου) στις πιστες....Σε ορισμενα οπως το #4,#5 ειναι θεμα set-up..Αν παιζαμε ομως με ενα ουδετερο set-up ολοι αυτο ειναι το σωστο....Πιστευω να καλυψα οσους πρωτο αρχιζουν σε αγωνες...Και πιστευω πιο εμπειροι να βοηθησουν προσθετωντας...Ξερω επισης οτι ορισμενες περιπτωσεις σε στροφες μετα την ευθεια δεν της εγραψα και αλλα....Απλα εδωσα βαση στα πιο απλα και βασικα tip εχωντας στο μυαλο μου μια τυπικη πιστα χωρις υπερπαραγωγες( :mrgreen: )


Γαράκη καλή αρχή έκανες,και μακάρι όλοι να μπουν στη πίστα και να δουλέψουν το μοντέλο τους!
Η πίστα είναι η "δικαίωση"της αγοράς,κακά τα ψέματα,εκεί μέσα "στο πόλεμο"είναι η αλήθεια...

Και σε όσους ασχολούνται ή θα ασχοληθούν με αγώνες,να τονίσω πως η προπόνηση και όχι τα εξωτικά αμάξια δίνει το καλό αποτέλεσμα....Ό,τι και συμβουλές να δώσει κανείς το αποτέλεσμα είναι καθαρά δικό μας κατόρθωμα,γιατί κάθε άνθρωπος στήνει ή προσπαθεί να στήσει το μοντέλο σύμφωνα με το πως το φαντάζεται,γι αυτό ξεκινάμε πάντα από το ΒΑΣΙΚΟ ΣΕΤΑΠ και κάνουμε μικρές αλλαγές/ρυθμίσεις κάθε φορά.Ο χρόνος και οι θέσεις είναι αυτές που μας δικαιώνουν στις επιλογές μας και στον κόπο (προπόνηση) μας.

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 28th, 2012, 2:40 pm 
Drift Support
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Φεβρουάριος 23rd, 2011, 2:21 pm
Δημοσιεύσεις: 538
Όνομα: Νίκος Γεωργιάδης
Ενδιαφέρον θέμα αλλά λίγο γενικό... Γαράκη και Άρη τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύπλοκα. Για παράδειγμα κάθε τύπος σασί θέλει διαφορετική γραμμή σε μια στροφή. Τετρακίνητο, πισωκίνητο, truggy, buggy, SC λειτουργούν διαφορετικά. Και το ίδιο σασί με διαφορετικό σετάπ ή σε διαφορετικές συνθήκες πρόσφυσης, πάλι θέλει διαφορετικές γραμμές!

Εικόνα

Θεωρητικά εδώ φαίνεται η ιδανική γραμμή για μια στροφή με πράσινο. Η βασική αρχή είναι να γλύφεις τα εξωτερικά κερμπ στην είσοδο και την έξοδο και να πατάς το εσωτερικό στην κορυφή της στροφής περίπου. Ένα τετρακίνητο μπορεί όμως να βρει πιο βολική την θαλασιά γραμμή, ειδικά αν έχει καλή πρόσφυση, φρενάροντας νωρίς και επιταχύνοντας μέσα στην στροφή. Αντίστοιχα ένα πισωκίνητο μπορεί να βρει πιο βολική την μπλε γραμμή, ειδικά αν δεν έχει πολύ πρόσφυση, μπαίνοντας ρολαριστό και κόβοντας πιο μέσα στην στροφή, επιταχύνοντας με το που βγει στην ευθεία. Όλα έχουν να κάνουν με το setup, το οδηγικό στυλ και τα επίπεδα πρόσφυσης. Πολύ σημαντικό ακόμα είναι το τι ακολουθεί μετά την στροφή!

"Αν εχουμε δυο αμαξια και παρει το ενα την αριστερη πλευρα και το αλλο την δεξια(Αριστερη στροφη)Το αμαξι που εχει παρει την αριστερη στροφη θα χρειαστει να φρεναρει πιο μπροστα απο το αμαξι που εχει παρει την δεξια γιατι θα τον πεταξει εξω η στροφη.Ενω το αμαξι που εχει παρει την δεξια στροφη θα ρολαρει και θα μπει...Χωρις να τον πεταξει αν κοψει γρηγορα αριστερα χωρις να τουμπαρει."

Αν όμως το αμάξι από αριστερά έχει καταφέρει να "βάλει την μούρη μπροστά" και πάρει την εσωτερική πριν την στροφή, θα αναγκάσει το αμάξι από δεξιά να πάρει πιο ανοικτή και αργή στροφή και να μείνει πίσω ή να φρενάρει περισσότερο για να πάρει σωστή γραμμή χωρίς να χτυπίσουν. Γενικά το θέμα δεν είναι τόσο απλό... Γι αυτό λέει και ο Νάσσος πως αν σε πάρουν χαμπάρι...

Στα άλματα πάλι το πως θα το πάρει κανείς, έχει να κάνει με το κάθε ξεχωριστό άλμα και με το ζύγισμα του κάθε σασί. Αν εγώ στη πιστούλα μου αφήσω το γκάζι στον αέρα στο μεγάλο άλμα με το Phoenix, θα καρφώσω την μούρη στην προσγείωση και θα βρεθώ ανάποδα. Το Sparrowhawk από την άλλη στο ίδιο άλμα δεν θέλει γκάζι γιατί προσγειώνεται σούζα! Λογικά αν πάω την μπαταρία 2 πόντους πιο πίσω στο Phoenix να θέλει πολύ λιγότερο ή και καθόλου γκάζι για το ίδιο άλμα. Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν αλλάξω λίγο την κλίση του άλματος...

Όσο για την προσγείωση, νομίζω πως το ιδανικό είναι να σκας πάνω στην ράμπα και να εκμεταλεύεσαι την κατηφόρα για να επιταχύνεις περισσότερο. Όταν σκας στην ράμπα σωστά, χάνεις μικρότερο μέρος της κινητικής ενέργειας που έχει το σασί από το να σκάσεις ένα μέτρο μετά στο ίσιωμα. Αλλά και αυτό πιστεύω έχει να κάνει με το κάθε άλμα και την κάθε διαγράμμιση...

Το πιο σημαντικό νομίζω που δεν αναφέρατε, είναι πως ειδικά όταν παίζουμε με άλλους πιο γρήγορους από εμάς, πρέπει να προσέχουμε να έχουμε σταθερές γραμμές! Δηλαδή να μην μπαίνουμε σε κάθε γύρο στην ίδια στροφή με διαφορετικό τρόπο. Δεν πρέπει ποτέ να αλλάζουμε την πορία μας για να διευκολίνουμε μια προσπέραση και δεν πρέπει να σταματάμε μέσα στην πίστα για κανέναν λόγο. Όταν κάποιος είναι πιο γρήγορος από εμάς, είναι δική του ευθύνη να μας προσπεράσει με ασφάλεια. Όταν ξέρει πως είναι πιο γρήγορος στην ευθεία και εμείς πάντα καθόμαστε δεξιά για παράδειγμα, πρέπει να αλλάξει την πορία του και να μας περάσει από αριστερά. Θα βρεθεί προ έκπληξης αν εμείς ξαφνικά στην ευθεία κάνουμε τιμονιά να βγούμε εμείς αριστερά για να μην του χαλάσουμε την γραμμή...

Βέβαια πρέπει πιστεύω να αναφέρω πως δεν έχω παίξει ποτέ μου σε κανονική πίστα off road...

_________________
Νίκος! :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 28th, 2012, 4:15 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού

Εγγραφή: Νοέμβριος 30th, 2011, 9:21 pm
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Παντου και πουθενα
Όνομα: Γιωργος
RC: Losi 8ight 3.0,Κyosho Dbx with TT 28pro
Motor: Alpha club racer,TT 28pro,Alpha s852
+φωνω μαζι σας...Και για θελω πιο εμπειροι απο εμενα να προσθετουν εδω...Ξερω νασο οτι τα εγραψα αρκετα γενικα...Αλλα παρεθεσα στο τελος οτι
"Σε ορισμενα οπως το #4,#5 ειναι θεμα set-up..Αν παιζαμε ομως με ενα ουδετερο set-up ολοι αυτο ειναι το σωστο....Πιστευω να καλυψα οσους πρωτο αρχιζουν σε αγωνες...Και πιστευω πιο εμπειροι να βοηθησουν προσθετωντας...Ξερω επισης οτι ορισμενες περιπτωσεις σε στροφες μετα την ευθεια δεν της εγραψα και αλλα....Απλα εδωσα βαση στα πιο απλα και βασικα tip εχωντας στο μυαλο μου μια τυπικη πιστα χωρις υπερπαραγωγες"...
Και επειδη νασο το σασι ειναι για να ταλαιπορειται σημαινει οτι πρεπει να το κοπαναμε?
Προσωπικα θελω το σασι μου να εχει την λιγοτερη ταλαιπορηση μιας και εχω αλλαξει....
Οταν λεω να αφησεις το γκαζι στο αλμα..Εννοω οταν θα ανεβει πανω...Για αυτο και λεω οτι εχουμε περιθωριο να αλλαξουμε το που κοιταει η μουρη...
Εκανα βεβαια ενα λαθος...Που νομιζω οτι ειναι παρα πολυ βασικο...Η θεωρια μου βασιζεται σε 1:8 nitro buggy....:| ..Για αυτο και ορισμενα δεν μπορουν να εφαρμοστουν σε πισωκινητα ηλεκτρικα ή short course...Μεγαλο λαθος μου...Χιλια συγνωμη...Ευχαριστω παντως....Και ελπιζω...Μολις γραψει ο καθενας την γνωμη του και αλλες συμβουλες να γινει ενα ωραιο edit να υπαρχει σαν θεμα για καθε μελος....

_________________
Team Losi Racing
TLR 8ight 3.0
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 28th, 2012, 4:46 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Αν λυπάσαι τα λεφτά που δίνεις,ή γενικά το βασανιστήριο που τρώει το αυτοκίνητο μην μπλέκεις σε αγώνες,απλά πράγματα...οι αγώνες είναι εκτός από δοκιμασία τεχνικής και οικονομικής φύσεως είναι και...ψυχολογικής! :)
Το σασσί στο μπάγκυ δεν είναι απλά ένα ανταλλακτικό όπως είναι η "καρότσα"στα αυτοκίνητα 1:1...Το σασσί είναι αυτό που καθορίζει το "φέρσιμο"του αυτοκινήτου!
Κατά πρώτον εκεί για να στηρίζει όοοολα τα παρελκόμενα του αμαξιού,κατά δεύτερον να παρέχει μιας μορφής ελαστικότητα (υπολογισμένη)τόση ώστε να βοηθάει το έργο της ανάρτησης,και τρίτον αρκετά γερό για να αντέχει τις καταπονήσεις και το σημάδεμα από τις πέτρες,και όχι απαραίτητα μόνο από τα άλματα...Σε καμία περίπτωση δεν είναι το στολίδι της τηλεόρασης ή της βιτρίνας μας!
Μπορείς αν θες να στήσεις το αμάξι "ψηλά" και να μην ακουμπάει το σασσί,και;...Τότε όχι μόνο δεν θα έχεις κράτημα,αλλά θα αρχίσεις και τις τούμπες,άρα και περισσότερη φθορά,αλλά και χάσιμο χρόνου!...Οι βασικές αρχές στησίματος λένε: κέντρο βάρους όσο το δυνατόν χαμηλό,και αμάξι στημένο ελαφρώς "υποστροφικό",ώστε να συγχωρεί λάθη και να είναι γενικά ουδέτερο.Από κει και πέρα ανάλογα την εμπειρία έρχεται και το λεγόμενο "fine tuning"....
Μακάρι να δούμε πολλά ποστ και διαφορετικές απόψεις αλλά και περισσότερους ανθρώπους να πηγαίνου στις πίστες..δεν αξίζει αυτό που αγοράσαμε να το σκίζουμε σε ό,τι χώμα βρούμε μπρος μας...η πίστα είναι ο προορισμός του και η παρέα μας στη πίστα είναι η πραγματική απόλαυση για το κόπο που κάναμε...

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 28th, 2012, 9:52 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού

Εγγραφή: Νοέμβριος 30th, 2011, 9:21 pm
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Παντου και πουθενα
Όνομα: Γιωργος
RC: Losi 8ight 3.0,Κyosho Dbx with TT 28pro
Motor: Alpha club racer,TT 28pro,Alpha s852
nassosFF-3 έγραψε:
Αν λυπάσαι τα λεφτά που δίνεις,ή γενικά το βασανιστήριο που τρώει το αυτοκίνητο μην μπλέκεις σε αγώνες,απλά πράγματα...οι αγώνες είναι εκτός από δοκιμασία τεχνικής και οικονομικής φύσεως είναι και...ψυχολογικής! :)
Το σασσί στο μπάγκυ δεν είναι απλά ένα ανταλλακτικό όπως είναι η "καρότσα"στα αυτοκίνητα 1:1...Το σασσί είναι αυτό που καθορίζει το "φέρσιμο"του αυτοκινήτου!
Κατά πρώτον εκεί για να στηρίζει όοοολα τα παρελκόμενα του αμαξιού,κατά δεύτερον να παρέχει μιας μορφής ελαστικότητα (υπολογισμένη)τόση ώστε να βοηθάει το έργο της ανάρτησης,και τρίτον αρκετά γερό για να αντέχει τις καταπονήσεις και το σημάδεμα από τις πέτρες,και όχι απαραίτητα μόνο από τα άλματα...Σε καμία περίπτωση δεν είναι το στολίδι της τηλεόρασης ή της βιτρίνας μας!
Μπορείς αν θες να στήσεις το αμάξι "ψηλά" και να μην ακουμπάει το σασσί,και;...Τότε όχι μόνο δεν θα έχεις κράτημα,αλλά θα αρχίσεις και τις τούμπες,άρα και περισσότερη φθορά,αλλά και χάσιμο χρόνου!...Οι βασικές αρχές στησίματος λένε: κέντρο βάρους όσο το δυνατόν χαμηλό,και αμάξι στημένο ελαφρώς "υποστροφικό",ώστε να συγχωρεί λάθη και να είναι γενικά ουδέτερο.Από κει και πέρα ανάλογα την εμπειρία έρχεται και το λεγόμενο "fine tuning"....
Μακάρι να δούμε πολλά ποστ και διαφορετικές απόψεις αλλά και περισσότερους ανθρώπους να πηγαίνου στις πίστες..δεν αξίζει αυτό που αγοράσαμε να το σκίζουμε σε ό,τι χώμα βρούμε μπρος μας...η πίστα είναι ο προορισμός του και η παρέα μας στη πίστα είναι η πραγματική απόλαυση για το κόπο που κάναμε...


Συμφωνω...Αλλα επειδη το σασι μας ειναι το πιο βασικο σε ενα αμαξι και χωρις αυτο δεν γινεται...Σημαινει οτι πρεπει να το τιραναμαι οσο γινεται?Φυσικα και δεν εισαι στοληδι...Αλλα προσωπικα δεν το κοπαναω στα αλματα συνεχεια...Τελως παντων...Off topicc....
Ας δουμε κι αλλες γνωμες-αποψεις-εμπειριες-tip και ας ελπισουμε να γινει ενα ωραιο edit ωστε να βοηθησουμε ολα τα μελη... :idea: :mrgreen:

_________________
Team Losi Racing
TLR 8ight 3.0
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 28th, 2012, 11:00 pm 
Ειδικευόμενος
Ειδικευόμενος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Ιανουάριος 4th, 2011, 1:26 pm
Δημοσιεύσεις: 1839
Τοποθεσία: Κοντά στην Ακρόπολη...
Παράθεση:
Συμφωνω...Αλλα επειδη το σασι μας ειναι το πιο βασικο σε ενα αμαξι και χωρις αυτο δεν γινεται...Σημαινει οτι πρεπει να το τιραναμαι οσο γινεται?Φυσικα και δεν εισαι στοληδι...Αλλα προσωπικα δεν το κοπαναω στα αλματα συνεχεια...Τελως παντων...Off topicc....
Ας δουμε κι αλλες γνωμες-αποψεις-εμπειριες-tip και ας ελπισουμε να γινει ενα ωραιο edit ωστε να βοηθησουμε ολα τα μελη... :idea: :mrgreen:


Και επαναλαμβάνω: το σασσί είναι ίσως το πιο ανθεκτικό μέρος του μοντέλου-αυτό χρυσοπληρώνουμε άλλωστε-δεν "ματώνει" στη κακοποίηση,είναι σχεδιασμένο για αυτή τη δουλειά,άστο να κοπανιέται και να γρατζουνιέται,δεν παθαίνει τίποτα...αν δεις το σασσί του δικού μου ΜΡ 777 θα καταλάβεις τι εννοώ...η μόνη ζημιά που μπορεί να πάθει είναι να στουκάρει το αμάξι σε τοίχο και να παραμορφωθεί,αλλά και πάλι έρχεται ή σε πρέσσα ή με μερικές σφυριές,χεχεχε...παίξε και μη το λυπάσαι λοιπόν. ;)

_________________
Ελληνικό Φόρουμ Μοντελισμου http://www.rc-tunerz.com/index.php

Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Kyosho AXIS EX,Inferno DX,Inferno MP777,V-one,FW-O5,
Serpent Vector,Serpent Quattro. Thunder Tiger Panda,Tamiya FF01,Xray T1 FK05,TRINITY SWITCHBLADE 10,Sig Piper Cub, Kyosho Ultima RB type R EVO ,Kyosho Lazer ZX-5 ;)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 29th, 2012, 12:09 am 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού

Εγγραφή: Νοέμβριος 30th, 2011, 9:21 pm
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Παντου και πουθενα
Όνομα: Γιωργος
RC: Losi 8ight 3.0,Κyosho Dbx with TT 28pro
Motor: Alpha club racer,TT 28pro,Alpha s852
Δεν λυπαμαι τιποτα....Απλα ειμαι επιφυλακτικος στις κινησεις μου....

_________________
Team Losi Racing
TLR 8ight 3.0
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 29th, 2012, 1:55 am 
Eκπαιδευόμενος
Eκπαιδευόμενος

Εγγραφή: Νοέμβριος 26th, 2012, 5:19 pm
Δημοσιεύσεις: 11
Όνομα: Ανδρουλιδακης Νικος
RC: X-Factory X6 Squared
Motor: Novak Ballistic 8.5T
Σε μια χωματινη πιστα δεν υπαρχει η ιδανικη γραμμη αλλα διαφορες γραμμες που μπορουμε να ακολουθησουμε αναλογα το πως αντιλαμβανομαστε τον τροπο που θελουμε να στριψουμε
Αυτο συμβαινει γιατι η πιστα δεν εχει παντα λεια επιφανεια οπως μια ασφαλτινη
Το δυσκολο δεν ειναι το που πρεπει να στριψουμε αλλα τι κανουμε πριν την στροφη και πως επιταχυνουμε μετα
Στην εισοδο της στροφης μεγαλο ρολο παιζει το φρεναρισμα μια και απο εκει ρυθμιζεται η ταχυτητα που θα εχουμε μεσα στην στροφη Καλο θα ειναι να μπορουμε να ελλατωνουμε ταχυτητα και οχι να ακινητοποιουμαστε εντελως γιατι και το αυτοκινητο θα κανει περισσοτερη ωρα να επιταχυνει το οποιο ειναι χασιμο χρονου αλλα και φθορα σε φρενα-συμπλεκτη
Η επιταχυνση μετα την στροφη πρεπει να ειναι οσο μια ομαλη γινεται μια και περισσοτερη ταχυτητα μπορει να ανοιξει αρκετα την τροχια του αυτοκινητου και να καλυψει περισσοτερα μετρα που και αυτο ειναι επιπλεον χρονος
Προσπαθουμε να κανουμε σταθερους χρονους χωρις λαθη μια και αυτα ειναι που στοιχιζουν τελικα Οι γρηγοροτεροι οδηγοι ειναι αυτοι που καταφερνουν να περιορισουν τα λαθη Η σταθεροτητα ειναι αυτο που χρειαζεται και η ταχυτητα απλα ερχεται με την προπονηση
Οσο αφορα τα αλματα δεν ειναι θεμα ταχυτητας αλλα τεχνικης Μεγαλη ταχυτητα μπορει να στειλει το αυτοκινητο ψηλοτερα χωρις αναγκαστικα να κανει μεγαλυτερη αποσταση Το ιδανικο ειναι να μπορει να κανει χαμηλα αλματα με μεγαλυτερο μηκος σε αποσταση
Αυτο μπορουμε να το καταφερουμε αφηνωντας το γκαζι στιγμιαια την ωρα που προσεγγιζουμε την ραμπα του αλματος και επιταχυνοντας γλυκα πανω στην κορυφη του
Το πως θα προσγειωθει μπορουμε να το ελεγξουμε με το γκαζι ή το φρενο αναλογα αν εχει πηδηξει το αυτοκινητο με το εμπρος μερος πιο ψηλα ή πιο χαμηλα αντιστοιχα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 29th, 2012, 3:21 pm 
Bοηθός Μηχανικού
Bοηθός Μηχανικού

Εγγραφή: Νοέμβριος 30th, 2011, 9:21 pm
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Παντου και πουθενα
Όνομα: Γιωργος
RC: Losi 8ight 3.0,Κyosho Dbx with TT 28pro
Motor: Alpha club racer,TT 28pro,Alpha s852
NicAnd έγραψε:
Σε μια χωματινη πιστα δεν υπαρχει η ιδανικη γραμμη αλλα διαφορες γραμμες που μπορουμε να ακολουθησουμε αναλογα το πως αντιλαμβανομαστε τον τροπο που θελουμε να στριψουμε
Αυτο συμβαινει γιατι η πιστα δεν εχει παντα λεια επιφανεια οπως μια ασφαλτινη
Το δυσκολο δεν ειναι το που πρεπει να στριψουμε αλλα τι κανουμε πριν την στροφη και πως επιταχυνουμε μετα
Στην εισοδο της στροφης μεγαλο ρολο παιζει το φρεναρισμα μια και απο εκει ρυθμιζεται η ταχυτητα που θα εχουμε μεσα στην στροφη Καλο θα ειναι να μπορουμε να ελλατωνουμε ταχυτητα και οχι να ακινητοποιουμαστε εντελως γιατι και το αυτοκινητο θα κανει περισσοτερη ωρα να επιταχυνει το οποιο ειναι χασιμο χρονου αλλα και φθορα σε φρενα-συμπλεκτη
Η επιταχυνση μετα την στροφη πρεπει να ειναι οσο μια ομαλη γινεται μια και περισσοτερη ταχυτητα μπορει να ανοιξει αρκετα την τροχια του αυτοκινητου και να καλυψει περισσοτερα μετρα που και αυτο ειναι επιπλεον χρονος
Προσπαθουμε να κανουμε σταθερους χρονους χωρις λαθη μια και αυτα ειναι που στοιχιζουν τελικα Οι γρηγοροτεροι οδηγοι ειναι αυτοι που καταφερνουν να περιορισουν τα λαθη Η σταθεροτητα ειναι αυτο που χρειαζεται και η ταχυτητα απλα ερχεται με την προπονηση
Οσο αφορα τα αλματα δεν ειναι θεμα ταχυτητας αλλα τεχνικης Μεγαλη ταχυτητα μπορει να στειλει το αυτοκινητο ψηλοτερα χωρις αναγκαστικα να κανει μεγαλυτερη αποσταση Το ιδανικο ειναι να μπορει να κανει χαμηλα αλματα με μεγαλυτερο μηκος σε αποσταση
Αυτο μπορουμε να το καταφερουμε αφηνωντας το γκαζι στιγμιαια την ωρα που προσεγγιζουμε την ραμπα του αλματος και επιταχυνοντας γλυκα πανω στην κορυφη του
Το πως θα προσγειωθει μπορουμε να το ελεγξουμε με το γκαζι ή το φρενο αναλογα αν εχει πηδηξει το αυτοκινητο με το εμπρος μερος πιο ψηλα ή πιο χαμηλα αντιστοιχα


:idea: Παρα πολυ ωραια αυτα που προσθεσες και παρα πολυ λεπτομερωτατα σε σχεση με τα δικα μου :roll: Συνεχιζει το ποστ :!: :!: :!: :!:

_________________
Team Losi Racing
TLR 8ight 3.0
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματοςΔημιουργία απάντησης Σελίδα 1 από 1   [ 11 Δημοσιεύσεις ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
twilightBB Style by Rc-Tunerz.com RC-Tunerz.com


Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com